FANDOM

ОписРедагувати

My Best Friend (англ. Best Friends Forever) – перша гілка навичків Ґейдж. Фокусується на посиленні Смерт3джб4на, дозволяючи йому довше знаходитись в бою та швидше повертатися після смерті, підривати найближчих ворогів, відновлювати щити союзників і навіть отримати копію щита Ґейдж, зі всіма наслідками. Також підвищує виживаємість як Ґейдж, так і Смерт3джб4на.

Іншими гілками навичків Ґейдж є неВелика Катастрофа и Упорядкований Безлад.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект My Best FriendҐейдж
1
Спробуй Промазати
GenericIcon5

Навичок дозволяє кулям, котрі влучають у тверді об'єкти, рикошетити в напрямку ворогів що поблизу, при цьому завдаючи знижене ушкодження.
101 Рецепт Березової Каші
GenericIcon5

Коли зброя, що екіпірована на Ґейдж, має повний магазин, то персонаж отримує регенерацію здоров'я.
2
Цікава Математика
GenericIcon5

Навичок покращує час затримки підзарядки щита і швидкість підзарядки базуючись на тому, наскільки низьким є рівень здоров'я Ґейдж. Навичок ніяким чином не покращує жоден з показників, коли рівень здоров'я Ґейдж повний.
Заряджай!
GenericIcon1

Навичок надає Смерт3джб4ну здатність відновлювати заряд щита одного союзника.
А Ця Половина Краще
GenericIcon5

Навичок застосовує збільшення швидкострільності після того, як екіпірована зброя Ґейдж спустошила половину свого магазину.
3
Скажене Поні
GenericIcon5

Навичок збільшує максимальний рівень здоров'я як у Ґейдж, так і у Смерт3джб4на.
Напад Пришелепкуватості
GenericIcon1

Поки Смерт3джб4н активований, будь-які вбивства, що здійснює Ґейдж чи Смерт3джб4н, збільшать тривалість активного навичку і забезпечать бонус ушкодження ближнього бою як Ґейдж, так і Смерт3джб4ну.
Нестримне Дівчисько
GenericIcon5

Навичок надає Ґейдж швидкість руху і бонус регенерації заряду щита після убивства приблизно на 4 секунди.
4
ХЛОП-БАМ!!!
GenericIcon1

Смерт3джб4н створює вибух, котрий ушкоджує всіх ворогів, що поблизу.
Залізна Леді
GenericIcon5

Навичок надає Ґейдж і Смерт3джб4ну пасивний опір ушкодженню, та підвищує ушкодження ближнього бою Смерт3джб4на.
5
На 20% Крутіше
GenericIcon5

Навичок зменшує базовий час відновлення активного навичку Ґейдж.
6
Рівність та Братерство
GenericIcon1

Вивчення цього навичку спричинить виклик Смерт3джб4на з точною копією будь-якого щита, що екіпірований на Мехромантці, і надаватиме ті ж самі бонуси/ефекти. В ці види ефектів включається покращення на кшталт "Стероїдного" ушкодження, яке притаманне стероїдним щитам і Втюреному Штовхачу, дозволяючи Смерт3джб4ну завдавати величезного ушкодження вартістю захисту.

Навички Ґейдж
Смерт3джб4н
My Best Friend НеВелика Катастрофа Упорядкований Безлад