Advertisement

MXHRa8AQIZ4

Овації-овації! Тут НЕМАЄ МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!
Borderlands 3
Borderlands 3 logo
Розробник Gearbox
Видавництво 2K Games
Дата виходу 13 вересня 2019 (PlayStation 4, Xbox One, Epic Games Store), 17 грудня 2019 (Google Stadia), 13 березня 2020 (Steam)
Жанр Стріляй-і-загрібай (shoot-and-loot)
Режим Самітна гра, кооператив до чотирьох гравців
Рейтинг MA18+

Borderlands 3 — четверта гра основної серії Borderlands. Гру було анонсовано 28 березня 2019 року, а пізніше вона вийшла, починаючи з 13 вересня 2019 року, на основних платформах: ПК, PlayStation 4, Xbox One (причому на ПК півроку була ексклюзивом Epic Games Store, і лише згодом вийшла у Steam), а також у Google Stadia. Borderlands 3 працює на рушієві Unreal Engine 4.

Особливості[]

  • Нові багатокористувацькі режими.
  • Багато об'єктів, які руйнуються; у тому числі укриття та контейнери.
  • Рух: тепер можна дряпатись на виступи і ковзати; повзання під час боротьби за життя стало швидшим; а ще можна здійснити швидке переміщення не лише до відповідних станцій, а й до залишеного транспортного засобу.
  • Машина на «Святилищі», яка дозволяє повернути загублені манатки.
  • Стихійні Пошкодження: було додано радіацію, усунено шлак, є також мороз.
  • Наявний рейтинг Хранителя замість рейтингу шибайголовості.
  • Костюм персонажа та вигляд транспортних засобів тепер можна змінити і розфарбувати. До того ж, таратайки можна зібрати на свій смак (зброя, броня, і т.д.), від чого зміняться їхні характеристики.

Сюжет[]

Ліліт виходить на зв’язок з [гравцем] і запрошує приєднатися до Червоних Нападників. Виявляється, нещодавно всі бандити Пандори об’єднались під керівництвом близнюків Тайрін (вона) та Троя (він) Каліпсо, внаслідок чого утворилось угрупування Діти Хранилища. Вони вкрали у Ліліт карту розташування всіх Хранилищ. Однак, коли (не без допомоги гравця) вдається її повернути, Ліліт позбавляють сил, і всі Червоні Нападники терміново залишають Пандору на космічному кораблі. Судно бере курс на планету Прометея, і вже там з’ясовується, що між виробниками «Маліван» і «Атлас» спалахнув чималий конфлікт. І що «Діти Хранилища» також туди прилетіли…

Персонажі[]

Ігрові персонажі:

  • Амара — сирена;
  • ФЛ4К — господар звірів;
  • Зейн (Зейн Флінт власною персоною) — оперативник;
  • Моуз — гарматниця.

Неігрові персонажі:
Ліліт, КЛ3П-ТР3П, Маркус, Еллі, Патріція Танніс, Моксі, Шизанутий Ерл, Красунчик Джек, Зер0, Майя, Лорелей, Крихітка Тіна та інші…

Предмети[]

Як і раніше, з собою можна носити до 4-х одиниць зброї (спочатку 2, потім розблоковуються додаткові місця), щит та гранати. Крім них, у інвентар можна також покласти модифікатори зброї і класу, голови та образи персонажа. Предмети, необхідні для виконання завдань, не вважаються такими, що "лежать в інвентарі".

Виробники[]

Відео[]

Borderlands_3_Official_Developer_Trailer

Borderlands 3 Official Developer Trailer

Borderlands_3_Official_Reveal_Trailer

Borderlands 3 Official Reveal Trailer

Advertisement