FANDOM

Яскраві Спалахи (англ. Make it Sparkle) – навичок Ґейдж, який знаходиться в 6-му ярусі гілки НеВелика Катастрофа.

ЕфектРедагувати

«Feeding his flame»

ОписРедагувати

Навичок надає Ґейдж потужності наповнити пазурі Смерт3джб4на стихійним ушкодженням.

ЕфектиРедагувати

Влучання в Смерт3джб4на зі стихійної зброї зарядить робота тією ж стихією. Смерт3джб4н потім буде зберігати свій стихійний заряд поки:

  • Ґейдж не влучить в нього іншою стихійною зброєю;
  • Його таймер збігає до кінця.

Його атаки ближнього бою завдають додаткового стихійного ушкодження, котре дорівнює подвійному базовому укодженню ближнього бою. Рівні навичку Маніакальна Мавпочка, Напад Пришелепкуватості чи Залізна Леді не збільшують цей параметр. Його нормальне нестихійне ушкодження все ще буде застосовуватись одночасно зі стихійним ураженням.

Надодачу, кожен індивідуальний удар навичку Скажена Залізячина також активує бонусне ушкодження.

ПриміткиРедагувати

  • Робота неможна зарядити вибуховою стихією.
  • Деяка зброя, в силу своїх особливостей, не може зарядити робота своєю стихією (наприклад, Смердючка Корозія).
  • Засоби, за допомогою яких Смерт3джб4н може змінювати кольори, невідомі, оскільки інколи він може ставати кольору стихії, в той час як в інших випадках, лише його пазурі покажуть стихію.
  • Особливий текст для цього навичку є посиланням до роману про вампірів Стефані Мейерс "Сутінки", котрі могли спалахувати під прямим сонячним світлом.
  • Вивчення цього навичку додає два плавцеподібних шматки металу по бокам голови Смерт3джб4на, (майже як вуха) та випромінююче блакитне світло по всьому його тілу.

Навички Ґейдж
Смерт3джб4н
My Best Friend НеВелика Катастрофа Упорядкований Безлад