Advertisement
Як Лікар Прописав
Як Лікар Прописав
Локація Заповітна Зона
Видає Патріція Танніс
Рівень 19
Нагорода $387, 3527 XP, пістолет / реліквія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Як Лікар Прописав (англ. Doctor's Orders) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Патріція Танніс в локації Сховище. Виконується в локації Заповітна Зона.

Опис[]

Патріції Танніс необхідно, щоб Ви зібрали деяку інформацію про експерименти зі шлаком. Якщо бути чесними, то далі буде моторошно.

В завданні потрібно зібрати розкидані по Заповітній Зоні аудіозаписи, прослухавши які, можна дізнатися історію Крихітки Тіни та її батьків.

Цілі[]

  • Зібрати записи про єксперименти зі шлаком: 0/4.

Проходження[]

В Гіперіонівській Заповітній Зоні збираємо аудіозаписи про експерименти зі шлаком. Це завдання краще всього виконувати одночасно з сюжетним завданням Заповітна Зона.

Див. карту: 2 - запис №1; 3 - закриті двері з шибайголовим вантажником; 4 - запис №2; 5 - запис №3; 6 - запис №4.

Повідомлення при виконанні[]

"Тепер Танніс має всі необхідні відомості про експеременти зі шлаком. Залишається тільки сподіватися, що вона використає ці відомості не для цілей, від яких волосся стає дибки".

Легендарні коротуни зі здобиччю[]

Це завдання напряму пов'язано з рідкісними коротунами, котрі вистрибують з ящиків. В Заповітній Зоні є кімната, в якій знаходиться гіперіонівська скриня та 4 ящики. З цих ящиків завжди вистрибують легендарні коротуни зі здобиччю, але їх кількість залежить від кількості записів, які Ви вже підібрали. Кожен підібраний запис прибирає одного коротуна з ящику. При вбивстві цих коротунів існує високий шанс випадіння дуже цінних предметів перламутрової і легендарної рідкості, але тільки починаючи з Режиму Величного Шукача Хранилища. Якщо бажаєте фармити перламутрові предмети, не збирайте записи та не завершуйте цю місію. Також рекомендуеться на шляху до кімнати з коротунами, відчиняти всі гіперіонівські ящики з набоями та шафки, а також, знищувати слиз зажерливусів - з нього теж можуть вистрибнути легендарні коротуни.

Зміст записів[]

Патріція Танніс: Деякі - не я - вважають експерименти зі шлаком аморальними. Деякі не стали б платити кругленьку суму за доставку результатів експериментів із Заповітної Зони «Гіперіону». Деякі дуже дурні.

...

ЕХО 1
Красунчик Джек: Ну що, Семмі, давай почнемо тестування?
Доктор Сем'юелс: Називайте мене «Доктор Сем'юелс». Піддослідний ще в свідомості. Ви ж не хочете...
Красунчик Джек: Вибач, я не чую тебе через гамір від людей, яким не вводять ерідій. Цей ключ від Хранилища не викидає ерідій на поверхню просто так... У нас є ерідій, так що ми зможемо проводити експерименти з ним. Ти ж не хочеш опинитись по ту сторону скла, правда?
Доктор Сем'юелс: Починаю тест на ерідієву мутацію на об'єкті номер два. Об'єкт: Эрік Френкс.

...

ЕХО 2
Піддослідний: Будь-ласка, послухайте... мені все одно, що ви зробите зі мною, але відпустіть мого чоловіка! У нього черепна чума, він все одно не придатний для ваших проклятих експериментів! Відпустіть...
Красунчик Джек: Через що затримка, Семмі?
Доктор Сем'юелс: Не називайте... Цей об'єкт... не підходить для тестування. У його чоловіка черепна чума. Він міг заразити...
Красунчик Джек: Гей, ти пам'ятаєш свою дружину? Ти хочеш її коли-небудь побачити ще раз?
Доктор Сем'юелс: Ви не можете...
Красунчик Джек: Я не чую криків...
Піддослідний: А-а-а!!!

...

ЕХО 3
Доктор Сем'юелс: Починаю введення шлаку об'єктам, що надані агентом «Гіперіону», відомим під прізвиськом... фу... Хрін.
Піддослідний #524: Не бійся, люба, все буде добре.
Піддослідний #525: Дитинко, закрий очі. Все в порядку.

...

Патріція Танніс: Поки що задовільно. Мені потрібен ще один запис ЕХО, і тоді у мене будуть всі необхідні дані.

...

ЭХО 4
Піддослідний #525: Тіно... пам'ятаєш, я сказала тобі сховати під платтям великий червоний камінь? Потягни за червону штучку зверху та жбурни його в стіну!
Крихітка Тіна: Мамо...
Піддослідний #525: Просто біжи, Тино! Біжи!!!

...

Патріція Танніс: Здобуті тобою відомості не тільки цікаві, вони можут допомогти зупинити розповсюдження отруєння шлаком.

Примітки[]

  • Під час цієї місії є гарна можливість отримати прогрес у внутрішньоігровому досягненні ДЖЕ-Е-ЕНКІ-І-ІНС!!!. Є шанс, що замість легендарного коротуна із коробки вистрибне цей робот.
Advertisement