Advertisement
Як Вас Звати?
Як Вас Звати
Локація Сховище
Видає Сер Хаммерлок
Рівень 8
Нагорода 791 XP, $222,
ружбай або щит
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Як Вас Звати? (англ. The Name Game) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Сер Хаммерлок в локації Сховище. Виконується в локації Три Роги-Вододіл.

Опис[]

«Рукопик» звучить дурнувато. Хаммерлок попросив, щоб ви придумали що-небудь крутіше.

Серу Хаммерлоку не подобається назва «рукопик», і він бажає, щоб ви допомогли йому придумати нову - до того, як він опублікує альманах, присвячений флорі і фауні Пандори. Він попросив вас відправитись в Три Роги-Вододіл та вивчити рукопиків (з застосуванням насилля, зрозуміло), щоб він міг придумати для них ім'я краще.

Вивчивши декілька куп лайна рукопиків, Сер Хаммерлок вирішив, що краще всього їм підходить назва «примапотвора». Він попросив вас опробувати нову назву, убивши примапотвору за допомогою гранати.

Хаммерлок придумав для рукопиків назву «примапотвора», але вона не сподобалась видавцям. Він спробував назвати їх «дикохижами» та попрохав вас опробувати нове им'я, збивши в польоті декілька їхніх снарядів.

Дві спроби вибрати им'я провалилися, і Сер Хаммерлок здався та вирішив назвати тварин - «кісткодупи». Після цього він попрохав вас вбити декілька таких тварюк.

Цілі[]

  • Оглянути заначки рукопиків (зруйнувати зелені купи нажимаючи кнопку Е, а не стріляючи по ним).
  • Вбити примапотвору за допомогою гранати.
  • Розстріляти снаряди дикохижів (розстріляти 3 камні, що кидають тварюки).
  • Вбити ще декілька кісткодупів.

Проходження[]

Квест береться у Хаммерлока, котрий також перемістився в Сховище та чекає на вас в барі Моксі. Поговорить з ним, з'являться три активні мітки на мапі. Вбийте одну з таких потвор гранатою. В наступному епізоді потрібно дочекатися, коли ці тварюки кинуть у вас камінь, та вистріліть в нього. Всього потрібно знищити три таких камні. Далі просто потрібно буде вбити п'ять тварюк. Після цього поверніться до Хаммерлока за нагородою.

Повідомлення при виконанні[]

"Серу Хаммерлоку, видатному мисливцю, вважалось, що він зможе змінити назву тварин - не все так просто."

Примітки[]

  • Будь-який рукопик, що вбитий не вами, а ворогами у грі, зараховується для виконання додаткової цілі місіїї. Навіть, якщо рукопика потрібно вбити гранатою, то вбивство зараховується, коли Дикун Лі вбиває рукопика, кинувши свою сокиру.
  • Під час виконання завдання, назви цих рукопиків не змінюються: Грендель(Grendel), Здоровань (Knuckle Dragger), Коропик (Midge-Mong), Король Пик (King Mong) та ВіслюПик (Donkey Mong). Проте, вбивство цих тварин зараховується для виконання завдання.
  • Коли цю місію не виконувати (не вбивати рукопиків), то назва «примапотвора» буде залишатися за рукопиками до кінця гри (головне, щоб не вбивати рукопиків гранатами або не стріляти в камені, що вони кидають). Однак, набагато складніше (якщо не сказати - неможливо) втримати назву «кісткодупи», так як після п'ятого вбивства назва «рукопик» повертається.
Advertisement