FANDOM

Щит Брутального Мужчини
Щит настоящего мужика
"Це був трюк!"
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Щити
Модель: Стероїдний щит
стихія: Вибух
Гра Borderlands 2
Варіанти Щит Брутального Мужчини - Варіанти

Щит Брутального Мужчини (англ. Manly Man Shield)унікальний щит виробництва Торрг в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Отримується за виконання завдання Записка в Пляшці в локації Солончаки.

Опис і використанняРедагувати

Я сьогодні добрий - ви помрете з вибухом! - додається посилення від вибухового ушкодження до всіх атак ближнього бою. Ця здатність діє навіть коли щит повністю виснажений.

Прокляття Стихій! - персонаж отримує підвищене ушкодження від стихій; ушкодження, що отримує персонаж від гвинтівок, також підвищено на 30%.

ПриміткиРедагувати

  • Вибухове ушкодження щита дорівнює 40% від базового ушкодження ближнього бою, яке завдає персонаж. Навички ближнього бою, реліквії та посилення зброї не підвищують ефективність щита.
  • Особливість 40% посилення базового ушкодження ближнього бою не поширюється на Смерт3джб4на - коли щит екіпірований на Смерт3джб4на за допомогою навичка Рівність та Братерство, то вибухове ушкодження, що додається до його рукопашних атак, мізерне і не має ніякого реального ефекту для потужності його ушкодження.
  • Оригінальний особливий текст "What a fabulous window treatment." - це цитата з фільму "In & Out" (укр. "Вхід і вихід"). Головний персонаж фільму намагається відновити свою гетеросексуальність використанням касети самодопомоги і обманним записом вищевказаної лінії.