FANDOM

Шукач Демонів
Локація Лінчвуд
Видає Дошка Об'яв Сховища
Рівень 29
Нагорода 7430 XP, гвинтівка Секатор
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Шукач Демонів (англ. Demon Hunter) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видається на Дошці Об'яв в локації Сховище. Виконується в локації Лінчвуд.

ОписРедагувати

"По чуткам, жителів Лінчвуду убиває якийсь демон. Вам доручено знищити його."

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

Скаґ знаходиться в покинутій штольні (в тій, яку Ви зачищали від бандитів, щоб там зміг оселитися Дукіно).

Після того, як Ви спустилися на ліфті, піднятися назад не можна, так як ліфт вийшов з ладу (до моменту вбивства скаґа або смерті персонажу).

Скаґ дійсно ВЕЛИЧЕЗНИЙ і убити його буде дуже складно (особливо в режимі Істиного та Величного Шукача Хранилища).

Особливості бою зі скаґом:

  • Броньований, а значить варто взяти в руки корозійну зброю.
  • Мало сторонніх противників, через що отримати "друге дихання" складно.
  • Убивати розбійників не слід, так як:
  1. Скаґ відволікається на них.
  2. Буде кого вбити під час Боротьби за Життя.
  3. Розбійники завдають незначного, але все ж пошкодження.
  • Скаґ кидає електричні сфери, що б'ють по площі.
  • Також він періодично атакує електричним променем з пащі. Промінь варто перестрибувати.
  • До всього іншого, скаґ може підстрибувати (якщо занадто близько підійти), завдаючи ушкодження по площі.
  • Ховатися за каменями немає сенсу, так як вони абсолютно не захищають від атак скаґа, і, до того ж, скаґ руйнує їх.
  • Враховуючи величезні розміри скаґа, варто прихопити потужну, але з низькою влучністю зброю. Наприклад, ракетниця або ружбай.
  • Проти скаґа чудово підійде пістолет Брехун.
  • В цілому потрібно постійно рухатися та атакувати скаґа корозійною зброєю, що завдає найбільшого пошкодження броньованим цілям.
  • Також можна використати іншу тактику. Потрібно встати на ліфт максимально далеко від пульту, активувати його, і коли ліфт почне опускатися, якомога швидше вистрибнути назад. Потім потрібно періодично привертати увагу скаґа, щоб він підійшов до шахти ліфту (якщо з'являються бандити, скаґ відволікається на них, доки всіх не переб'є). Підійдуть самонавідні корозійні гранати або легендарний ружбай Обріз. Або просто зачекати. Коли Мама Дукіно потрапляє в поле зору гравця, краще всього її "обробляти" ракетницею. Ще потрібно слідкувати, щоб дрібні скаґи, що з'являються на локації ззаду, не скинули гравця в розпалі бою в шахту, прямо до лап монстра.

КартаРедагувати

"Ви убили Лінчвудського демона і отримали нагороду."

ПриміткиРедагувати

  • При вбивстві Мами Дукіно, існує підвищений шанс випадіння ракетниці Монгол.
  • Кутові пластини на її верхній частині тіла можуть відбивати ракети, що влучають під невеликими кутами.