Шукач
Искатель.png
До того дня, коли я помру
Виробник: Торрг Лого б.svg
Тип: Автомати
Модель: Винтарь
стихія: Вибух.svg
Гра Borderlands 2
Варіанти Шукач - Варіанти

Шукач (англ. Seeker) - серафімський автомат виробництва Торрг в Borderlands 2. З'являється в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона. Шукача можна отримати за кристали у Торговця Серафімів в локації Притулок Розпеченого Каменю.

Опис і використання[]

Справедливість - моє друге ім'я! - після пострілу снаряди наводяться на ворогів. Кожен постріл споживає 2 набої. Висока точність, велике ушкодження і низька швидкострільність.

Шукач вистрілює ракетами, котрі самонаводяться в ціль. Ця здатність до самонаведення і вище середнього вибухове ушкодження можуть уражати ворогів за укриттям, навіть літаючі цілі на близькій або середній дистанціях. Однак в якості основної зброї автомат страждає від дуже низької швидкострільності і, що найбільш важливо, від неможливості завдати критичного ушкодження.

Примітки[]

  • Вбивства з Шукача не зараховуються як вбивства з автомата, тому прогрес в пов'язаних досягненнях не буде відбуватися.
  • Ушкодження, завдане Шукачем, не рахується як ушкодження від гранат.
  • Ця зброя добре працює зі сфокусованою на Анархії Мехроманткою. Ефект самонаведення компенсує втрату влучності від великої кількості очок Анархії. Використання модифікатора класу Майстриня ще дужче посилить потенціал ушкодження зброї.