FANDOM

Шторм
Шторм
"Тисяча років дощових крапель, викликаних моєю піснею, є моїми сльозами. Грім, що б'є в землю, є моїм гнівом."
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Гвинтівки
Модель: Лицемір
стихія: Шок
Гра Borderlands 2
Варіанти Шторм - Варіанти

Шторм (англ. Storm) - перламутрова гвинтівка виробництва Маліван в Borderlands 2. Отримується з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю, проте має підвищений шанс випадіння з легендарних коротунів та ЩЗБФ???!!!.

Опис і використанняРедагувати

Здається, збирається на дощ! - завжди шокова. Зменшене ушкодження снаряду, підвищені ушкодження стихійного ефекту, точність і ємність магазину. При влучанні створюються п'ять короткотривалих електричних сфер, котрі завдають шокового стихійного ушкодження будь-якому ворогу поблизу, доки не розсіються.

Шторм є гвинтівкою, що здатна завдавати стихійного ушкодження одночасно декільком ворогам на дальній дистанції. Якщо постріл з Шторма влучає в ворога або поверхню, то п'ять електричних сфер розміщуються випадковим чином навколо точки влучання. Ці сфери завдають постійне електричне ушкодження будь-якій цілі в межах діапазону дії на протязі коротко проміжку часу. Коли кожна електрична сфера вичерпується, то вона здетонує, завдаючи 10% ушкодження вказаного в картці зброї гвинтівки. Оскільки сфер є п'ять, то це ефективно замінює нормальні 50% ушкодження по площі, що спостерігається у гвинтівок Маліван.

Шторм страждає від численних недоліків в конструкції, які роблять її нижче за середню зброю, оскільки вона служить і гвинтівкою, і джерелом групового ушкодження. Найбільша проблема у Шторм, це те що їй не вистачає +50% додаткового ушкодження по площі, яке зазвичай можна виявити в гвинтівках Маліван. Це означає, що як в той час поки кулі з інших гвинтівок Маліван завдають 150% ушкодження, вказаного в картці зброї для некритичного ушкодження, і 450% критичного ушкодження, то снаряди Шторм завдають лише кількість ушкодження, що дорівнює не критичному ушкодженню в картці і 400% критичного ушкодження. В поєднанні з її уже зниженим базовим ушкодженням, це робить Шторм дуже погано підходящою для традиційної снайперської стрільби.

Іншим недоліком для Шторм є обмежений радіус дії електричних сфер. Діапазон дії електричних сфер дуже короткий і шокує ворогів лише в межах довжини, рівної діаметру електричної сфери. Це не тільки скорочує кількість ворогів, в яких електрична сфера, ймовірно, влучить, але випадкове розповсюдження сфер означає, що більш ймовірним є варіант, коли жодна зі сфер не буде здатною дістатися початкової цілі або точки влучання. На жаль, радіус вибуху електричних сфер лише мінімально перевищує радіус їх ефективної дії. Це ускладнює розміщення пострілів Шторм, внаслідок ненадійності її групового ефекту.

Через свої характеристики, Шторм є слабкою і як снайперська зброя, і як засіб ураження щільних груп ворогів. Ця зброя не спроектована, щоб відповідати вимозі "Один постріл, один труп", і може бути з легкістю перевершеною іншими потужними гвинтівками. Однак, якщо вдається успішно влучити в групу, то високе електричне ушкодження може виснажити за один постріл щити декількох ворогів.

ПриміткиРедагувати

  • Подібно їншій шоковій зброї, Ґейдж має здатність знайти для цієї гвинтівки більше застосування з її гілкою навичків неВелика Катастрофа.
  • Ефект Шторм може бути активовано декілька разів, якщо гравець влучає в декількох ворогів одним пострілом, це може бути досягнуто з використанням навичка Дриль Зер0, котрий може швидко прорватися крізь групи щитів, і отже це є найкращим для використання в зв'язці з гранатою Сингулярність.
  • Червоний текст є посиланням до циклу творів "Вінні-Пух" Алана Александра Мілна, в якому Крістофер Робін говорить до Пуха: "Здається, збирається на дощ!".