FANDOM

Штир
Штир
Це може трохи вжалити.
Виробник: Владоф Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Анархіст
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Штир - Варіанти

Штир (англ. Stinger) - серафімський пістолет виробництва Владоф в Borderlands 2. Він доступний лише в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона з рідкісним шансом випадіння зі Стародавніх Драконів Руйнації.

Опис і використанняРедагувати

Дитинко, все як по маслу. - ефект горизонтального рикошету; кулі можуть рикошетити від майже будь-якої поверхні і завдавати успішних влучань. Дуже гарне співвідношення віддача-скорострільність, схоже ушкодження з фіолетовим Анархістом, підвищена скорострільність, помірна швидкість перезаряджання, підвищена ємність магазину, знижене розхитування зброї, дуже високе зниження віддачі при прицілюванні, вище середньої точність і значно підвищена швидкість відновлення влучності.

Хоча і з нестачею в потужності, підвищена точність Штиря, скорострільність, розмір магазину і знижена віддача мінімізують вроджені вади інших пістолетів Владоф. Крім того, постріли з цієї зброї, що не влучили, відрикошетять горизонтально в манері, схожій на навичок Ґейдж Спробуй Промазати - це здатність, котра доводить особливу смертельність в закритих зонах, таких як будівлі. Цей ефект рикошету особливо корисний на цілях зі складними або численними критичними точками, таких як землетряси або вантажники, відповідно.

Хоча Штир має загальні позитивні ефекти, він не без мінусів. Його виняткова скорострільність призводить до його дуже швидкого "спалення" набоїв, слабкість зброї посилюється її низьким ушкодженням за постріл. Крім того, незважаючи на величезні поліпшення точності, він все ще доводить свою неефективність на довших відстанях, обмежуючи їх до близьких протистоянь. Проте, взагалі Штир є дуже різнобічною зброєю для будь-якого класу, котрі знайдуть йому застосування, і не повинен бути упущеним з виду гравцями, котрим пощастило знайти його.

ПриміткиРедагувати

  • Використовує той же скін з серпом, котрий видно на гвинтівці Патріот. Гвинтівка має протилежні ефекти, ніж у Штиря (дуже низьку влучність, підвищене розхитування зброї, підвищене ушкодження, помірну скорострільність і швидкість перезарядки, дуже високу віддачу і дуже низьку швидкість відновлення точності.)