FANDOM

Шок і Тре-е-е-мтіння! (англ. Shock and "AAAGGGGHHH!") – навичок Ґейдж, який знаходиться в 3-му ярусі гілки НеВелика Катастрофа.

ЕфектРедагувати

«Shock! Shock! Shock! Shock! Shock!»

ОписРедагувати

Під час перезаряджання зброї Ґейдж навичок призводить до електричного вибуху, котрий ушкоджує ворогів поблизу.

При перезаряджанні утворюється невеликий шоковий вибух на 360° навколо гравця.

ПриміткиРедагувати

  • Вибух проходить крізь стіни і підлогу, ушкоджуючи ворогів, котрі не знаходяться в тій же кімнаті. Це робить досить легкими дуелі проти інших гравців, щоб виграти за Ґейдж у малих обмежених просторах.
  • Оригінальна назва навичку «Shock and "AAAGGGGHHH!"» є посиланням до військової доктрини, яка характеризується використанням переважної влади і домінуючих проявів сили, та була використана недавно у війні в Іраку.
  • Нажаль, вибух стане причиною більшості небезпек, таких як бочки і газові балони. Це робить перезаряджання більш небезпечним для гравця в гарячих перестрілках.
  • Цей навичок добре працює з перезарядкою Тедіор, оскільки вона є найбільш ефективною на близькій дистанції. А також разом з навичками З Перцем, Грозовий шторм та Проводова Мовчанка.
  • Вивчення цього навичку додає маленькі шипи на металеві пластини на лівому передпліччі Смерт3джб4на і правому лікті.

Навички Ґейдж
Смерт3джб4н
My Best Friend НеВелика Катастрофа Упорядкований Безлад