FANDOM

Шок
Шоковий (англ. Shock) - тип шкоди в Borderlands, Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel.

Загальна характеристикаРедагувати

Шокові пошкодження призначені для швидкого збиття щитів з супротивників. При цьому по плоті і броні шок або має незначні штрафи, або не має їх зовсім, що робить електричні пошкодження майже таким ж універсальними, як і Нестихійний. З іншого боку, далеко не кожен ворог має щит і рідкісні вороги мають дійсно міцний щит. Шокова зброя може на деякий час "наелектризувати" супротивників, від чого ті будуть втрачати здоров'я протягом деякого часу, і викликати особливу анімацію смерті в разі їх загибелі.

Шокові пошкодження можна наносити за допомогою шокової зброї, гранат, щитів, дихпакетів і навичок. У екіпіровки, що володіє стихією шоку, можна помітити відповідний значок. Існують щити, які забезпечують підвищений опір шоку.

Вороги, захищені щитом, мають синю смужку щитів над смужкою здоров'я / броні.

Шукачам Хранилища, які покладаються на щити як на основний засіб захисту, варто уникати ворогів, озброєних шоковою зброєю або іншим способом володіння стихією шоку.

Borderlands

В Borderlands шок завдає 90% утрати плоті, 150% утрати щитів та 90% утрати броні. Вся зброя, пов'язана з стихією шоку, може шокувати до кількох ворогів одночасно.

Зброя, що має фіксовану стихію шоку:Редагувати

Щити, мають фіксовану стихію шоку:Редагувати

Модифікатори класів, пов'язані зі стихією шоку:Редагувати

Навички персонажів, пов'язані зі стихією шоку:Редагувати

ДодатковоРедагувати

  • Існують артефакти, які наділяють активний навичок персонажів силою електрики.
  • Шокові атаки не діють на зомбі всіх видів, а танкенштеін так взагалі виліковується від електрики.

Borderlands 2

В Borderlands 2 сила шоку залежить від складності гри. На нормальній складності шок завдає 200% утрати щитам, на РІШХ і РВШ 250% утрати щитам. Проти броні або незахищених ворогів шок не має штрафів. Як і в Borderlands, шокова зброя може наелектризувати ворогів, але не всі види зброї можуть наелектризувати кілька супротивників одночасно. Ефект електризації триває всього 2 секунди.

Щити, мають фіксовану стихію шоку: Редагувати

Модифікатори гранат, що мають фіксовану стихію шоку: Редагувати

Модифікатори класів, пов'язані зі стихією шоку: Редагувати

Навички персонажів, пов'язані зі стихією шоку: Редагувати

ДодатковоРедагувати

Borderlands: The Pre-Sequel

В Borderlands: The Pre-Sequel механіка шоку ідентична Borderlands 2.

Зброя, що має фіксовану стихію шоку: Редагувати

ДодатковоРедагувати

  • Певна різновид дихпакета Дуалізм може збільшувати утрату і ймовірність шоку у вакуумі.
  • У грі також присутній легендарний дихпакет 3DD1.E, що вражає ворогів шоком в ближньому бою.

ГалереяРедагувати

<галерея> | Шокова зброя в Borderlands </ галерея>