FANDOM

Шип
[[|200px]]
Я читав книги настільки сухі, що навіть кактус не міг рости на них. Але кого це хвилює? Я не фермер, я мислитель.
Виробники: Бандит, Даль, Гіперіон, Маліван, Тедіор і Владоф
Тип: Пістолети
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти Шип - Варіанти

Шип (англ. Spiker) - назва групи E-Tech пістолетів, що випускається декількома виробниками в Borderlands 2. Може бути випадково отриманим із будь-якого відповідного джерела зі здобиччю. Також його можливо отримати в якості нагороди за виконання завдання Містичні Хвороби: Лікарняні Тести.

Опис і використанняРедагувати

Шип стріляє голками, котрі прилипають усюди, куди влучають і вибухають через пару секунд. Швидкість снарядів трохи нижча порівняно зі звичайним озброєнням, проте швидша ніж більшість E-tech зброї, за винятком гвинтівки Рейкотрон або інших E-tech гвинтівок. Снаряди Шипа завдають ушкодження лише коли вибухають, а не одразу при зіткненні. Ця відсутність безпосереднього зворотнього зв'язку разом із зниженою швидкістю снаряду може зробити Шип дуже складним для ефективного використання. У Шипа також повністю відсутня здатність нанести критичні удари, що в подальшому знижує їх універсальність.

У порівнянні зі Списом, Шип пропонує трохи вищу скорострільність (менше, ніж 1.0 різниці скорострільності) і швидші снаряди. Снаряди Шипа також прилипатимуть до інертних поверхонь, таких як стіни і здетонують після короткого часу, в той час як снаряди Шипа відрикошетять від інертних поверхонь. Проте, у снарядів Шипа відсутня можливість самонаведення, котрою володіють снаряди Списа.

У порівнянні з пістолетами фіолетової рідкості аналогічного бренду, Шип завдає приблизно на 50% більше ушкодження за постріл, але страждає від дуже низької скорострільності, приблизно в половину нижче від стандартної, якщо не нижче. Це драматично знижує їхнє доступне Ушкодження За Секунду (Damage Per Second - DOT) і робить їх особливо поганими, якщо брати за основу ушкодження за патрон при фактичному використанні двох патронів за постріл. Ще більше погіршує їх використання повна нездатність завдати критичного удару, і ці проблеми, поєднані зі зниженою швидкістю снаряду зброї і затримкою ушкодження, роблять Шип одним з найважчих у використанні і в цілому найслабшим пістолетом, що доступний у грі.

До Шипа приміняються стандартні бонуси його виробника:

  • Владоф – висока швидкострільність та збільшений розмір магазина.
  • Гіперіон – точність зброї підвищується при тривалій стрільбі.
  • Даль – стрільба короткими чергами з двох пострілів в режимі прицілювання.
  • Маліван – збільшені сила основного та стихійного ушкодження, а також вірогідність стихійного ушкодження. Низька швидкострільність і невелика ємність магазина, а також збільшена витрата набоїв до трьох патронів за постріл.
  • Тедіор – при перезарядці викидується, як граната. Високі характеристики E-tech зброї роблять ушкодження від перезаряджання дуже значним.
  • Бандит – величезна ємність магазина.

ПриміткиРедагувати

  • Навичок Ґейдж Спробуй Промазати не впливає на цю зброю.
  • Ефект навичку Майї Вїдлива Хмара не запуститься, доки снаряд Списа не здетонував.
  • Навичок Зер0 П0дібн0 Річці не запуститься зі зброєю Шип навіть після детонації снаряду.
  • Шип дуже ефективний проти кочівників, котрі носять щити, оскільки вибух від снарядів обходить щит.
  • Назва Шипа є посиланням до зброї з такою ж назвою із серії ігр Halo. Його снаряди нагадують такі ж у зброї під назвою Needler із цієї ж серії, хоча пістолет Спис більш схожий з ефектами зброї Needler.
  • Шип виробництва Гіперіон має невеликий шанс згенеруватися без елементного блоку, через помилку в переліку деталей пістолетів Гіперіон. Постріли снарядами з цими варіантами будуть майже невидимими напівпрозорими білого кольору і завдадуть вибухового ушкодження, хоча сам вибух буде фіолетового кольору.
    • Баг спричинюється стволами "Alien" і "Alien_Homing", що помилково були включені до списку можливих частин для пістолетів Гіперіон фіолетової рідкості, ці стволи можуть генеруватися без елементного ушкодження. Пістолети фіолетової рідкості, котрі генеруються з одним із двох цих стволів, автоматично "апгрейдяться" до рідкості E-Tech. Це робить неелементні Спис і Шип рідкісними, проте також робить цю Гіперіонівську зброю більш розповсюдженою в цілому, ніж такі ж пістолети інших брендів.
    • Через цю помилку є можливим отримати Діамантовий Спис або Шип із ХвостоДупича, а в рідкісних випадках - і нестихійний.