Advertisement
Шизанутий Ерл
Crazy.Earl
Ерл, як ми його знаємо
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Живий
Локація Звалище Ерла, Сховище
Гра Borderlands, Borderlands 2
Озвучка Ренді Пітчфорд

Шизанутий Ерл (англ. Crazy Earl) - NPC в Borderlands, Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. У першій частині він усамітнено живе на Звалищі, у другій частині - живе в Сховищі, де володіє чорним ринком. В Pre-Sequel стає ясно, що він володів чорним ринком в Конкордії.

Опис[]

Божевільний Ерл живе на однойменній звалищі в будинку з укріпленими дверима, недалеко від входу на саме звалище. Відвідувачі повинні пробивати собі дорогу через гнізда скаґів, щоб дістатися до його хатини. Божевільний Ерл часто конфліктував з бандитами, що не дивно - він володів фрагментом ключа від Хранилища. Зрештою бандити вкрали фрагмент ключа, а також його їжу, домашню тварину та вибухівку. Саме тому він так забарикадувався у своїй хатині. Ерл любить пити і їсти м'ясні консерви. У нього є домашня тварина - ручний скаґ Бобик.

Участь[]

Borderlands[]

Шизанутий Ерл - персонаж, який надає ряд місій, які продовжують основний сюжет, а також декілька побічних місій.

Borderlands 2[]

Ерл заснував в Сховищі чорний ринок, де ви можете за ерідій купити різні покращення для інвентарю. Однак, ви не зможете тут продати або викупити предмети.

Пізніше Ерл з'являється в доповненні Сер Хаммерлок Проти КрабоХрабчика, де з'ясовується, що він володіє турбіною на Острові Трах-Бах (а також те, що пірати ображають його вуса).

Borderlands: The Pre-Sequel[]

В цій частині гри Ерл містить чорний ринок з продажу покращень за місячні камені, який знаходиться в колишньому космопорту Конкордія.

Завдання[]

  • Котись Ковбаскою!
  • Наступний Фрагмент
  • Чуже Добро Руки Пече
  • Кращий Друг Ерла
  • Ерл хоче їсти... Блін

Цитати[]

Основна стаття: Шизанутий Ерл/Цитати

Примітки[]

  • На килимку перед хатиною Ерла красується напис: «Мій дім Бог благословляє. (Картинка АК-47) мій будинок захищає».
  • Ерла озвучував Ренді Пітчфорд - президент Gearbox Software.
  • Текстура обличчя Ерла і Короля-Боягузи практично ідентичні.
  • Вивчаючи ЕХО-записи Танніс і враховуючи її відокремлений спосіб життя, можна зробити висновок, що Ерл отримав фрагмент ключа в обмін на спільну ніч (ЕХО "Щоденник: День 653").
  • У версії для PC і Xbox 360, вставши близько до дверей хатини Ерла і глянувши в дверну щілину, можна виявити, що у моделі Ерла немає тіла.
  • В Borderlands 2 Ерл іноді може видати: «Небезпечно йти поодинці!». Це відсилання до гри "Легенда про Zelda".
  • За твердженням Скутера, Ерл з'їв одну з його машин. Виделкою.
Advertisement