Advertisement
Шахтарські Пустощі
Шахтарські Пустощі
Локація В'їдливі Печери
Видає Патріція Танніс (ЕХО-запис)
Рівень 18
Нагорода 3208 XP, 4 ерідію
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Шахтарські Пустощі (англ. Minecart Mischief) - побічне завдання в Borderlands 2. Активується після підбору ЕХО-запису, в локації В'їдливі Печери.

Опис[]

Таємнича печера. Залишена вагонетка.

Ви знайшли запис, з якого слідує, що всі мінерали потрібно подрібнити за допомогою каменедробарки, яка знаходиться в кінці рейкового шляху. Якщо Ви зможете доставити шматок породи до дробарки, то отримаєте всі корисні штуки, котрі в ньому знаходяться.

Цілі[]

  • Знайти вагонетку.
  • Доштовхати вагонетку до дробарки.
  • Включити каменедробарку.
  • Роздобути вагонетку.
  • Зібрати неочищений ерідій: 0/5

Проходження[]

Знайшовши вагонетку, Вам необхідно її штовхати вздовж рейкового шляху, просто ставши ззаду вагонетки і натиснувши клавішу переміщення вперед - "W". Вона буде рухатися в розміреному темпі до тих пір, доки гравець її штовхає, і швидко припинить рух, коли гравець зупиниться. По дорозі, ви зустрінете декількох блукаючих кристалісків, перед тим, як дійдете до першого шлюзу і вагонетка зупиниться. Активуйте вимикач зліва від шлюзу, зі сторони вагонетки. Шлюз відкриється і, розправившись з землетрясами, рух вгонетки можна продовжувати до наступного шлюзу (відчиняється аналогічно), за яким буде багато варкідів. За цим шлюзом буде наступний - третій шлюз. Відчинивши третій шлюз, Ви попадаєте в велике приміщення, в якому буде каменедробарка. Зіштовхніть вагонетку вниз на конвеєр і потягніть за важіль для активації конвеєра і дробарки. Під час руху конвеєра до дробарки, на Вас буде нападати велика кількість варкідів, але, в кінці-кінців, з машини випаде назовні п'ять шматків непереробленого ерідію і місія завершиться.

Карта[]

Повідомлення при виконанні[]

"Цей шматок скелі ніколи не дізнається, що його луснуло."

Історія Даль[]

  • Міс Харчек - Говорю тільки один раз. Твоє завдання: супроводити брилу до дробарки та доставити ерідій свойєу майстру. Якщо тебе спіймають на крадіжці цінних мінералів з кар'єру, то розстріляють.
  • Танніс - Почекай-но, це стародавній зразок обладнання корпорації Даль. Якщо тобі випало щастя проґавити, як Сховище злетіло в повітря, ти не знаєш, що «Даль» колись виявляла велику цікавість до ресурсів Пандори.
  • Т - Все ще супроводжуєш вагонетки, хоча твоя кваліфікація перевершує таку примітивну працю? Чудово! Повернемось до розповіді. Отже, гірничодобувачі корпорації «Даль» виявили, що ерідій важко вивезти з планети, і незабаром зціпилися з корпорацією «Атлас» в боротьбі за ресурси. Виявляється, звістка про Хранилище може облетіти багато галактик.
  • Т - Виявляється, корпорація «Даль» пустилася навтьоки, коли Червона Варта показала свою силу. Проблема була в тому, що «Даль» завезла сюди багато співробітників, в тому числі мене, і залишила їх напризволяще. Бандити, с якими ти борешся, колись мали сім'ї, були робітниками, вченими... Наші життя зламані через корпорацію.
  • Т - Не хочу принижувати твої перемоги глибокодумними зауваженнями, але потрібно визнати, що, між вивергаючим демонів Хранилищем і запасами ерідію, на цій планеті існує тісний зв'язок. Можливо, коли-небудь я проникну в ці таємниці та, згодом, винайду танок із чханням.

Відеопроходження[]

Сальвадор_-_Шахтарські_Пустощі

Сальвадор - Шахтарські Пустощі

Примітки[]

  • Паралельно з захопливим штовханням вагонетки, у вас є шанс послухати історії Танніс про корпорацію Даль. Якщо звичайно Ви умієте одночасно штовхати вагонетку, слухати та ухилятися від кристалісків, варкідів і землетрясів. А ще, камінь, який ми веземо, дуже схожий на величезну реліквію.
  • Якщо шлюзи, відчинені під час цієї місії, залишаються постійно відчиненими, то це спрощує, в подальшому, переміщення через локацію, дозволяючи швидко дістатися станції телепорту.
Advertisement