FANDOM

Черепостріл
Череполом
Робить їхнім мізкам боляче, починаючи з 2009
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Гвинтівки
Модель: Пожирач
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Черепостріл - Варіанти

Черепостріл (англ. Skullmasher) - легендарна гвинтівка виробництва Джейкобс в Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Підвищений шанс випадіння має з Сина Мотракка в локації Заповітна Зона.

Може випасти з Ракканота в локації Харибдовий Гай в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока.

Опис і використанняРедагувати

Робить боляче твоєму мозку. - стріляє 5 куль за ціною одного набоя, проте, кожен снаряд страждає від зниженого ушкодження.

Ще одна легендарна зброя, що повертається з Borderlands, і є в значній мірі без змін. В Borderlands 2 вона має більшу швидкість стрільби, стріляє групою з п'яти куль, замість шести в оригіналі, з більшим розльотом.

Подібно до попередника, кожен постріл коштує лише один снайперський патрон і якщо всі п'ять куль влучають в ціль, то Черепостріл здатна завдати набагато вищої потужності нестихійного ушкодження, ніж більшість її колег. Однак, Черепостріл схильна мати дуже низьку точність для гвинтівки, і найкраще використовується на середній відстані проти великих ворогів, таких як Воїн, або літаючих ворогів.

ПриміткиРедагувати

Скукум Черепостріл в DiaPlLootCh

Скукум Черепостріл в Diamond Plate Loot Chest.

Бандит з Черепострілом

Бандит з Черепострілом в Історії з Прикордоння.

  • Оскільки вона стріляє п'ятьма снарядами замість однієї кулі, то гвинтівка може досягнути декількох критичних влучань за один постріл. Це корисно для швидкого отримання прогресу в досягненні "Через тернини - в голову" та нарахування очок в навичку Шкв4л.
  • SHiFT-код, котрий розблоковує однорівневий з персонажем Скукум Черепостріл для одного гравця, включений до Diamond Plate Loot Chest. Підпис, надрукований на його картці, гласить: "The perfect combination of old-world class and new-world violence." ("Ідеальна комбінація класу Старого Світу і насильства Нового Світу.").
  • Ця зброя на 3 тижні акції Манаткоманія випадала з Червонки.
  • Зброя з текстурою Черепостріла з'являється в Історії з Прикордоння, екіпірована на бандиті.