FANDOM

Черепаший щит
Черепаший щит
Мені все одно, що я болотистий, тобі ніколи не розбити мій панцир.
Виробник: Панголін Лого б
Тип: Щити
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Черепаший щит - Варіанти

Черепаший щит (англ. Turtle Shield) — звичайний щит виробництва Панголін у Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Черепаший щит має високу ємність для свого рівня, проте також знижує максимальний рівень здоров'я гравця. Швидкість перезаряджання щита є нижчою за щити інших типів. Черепаші щити можуть запропонувати опір або імунітет до стихійного ушкодження.

На вищих рівнях рідкості Черепаші щити пропонують більші швидкості перезарядки і нижчі штрафи до максимуму здоров'я.

ПриміткиРедагувати

  • Більшість варіантів унікальних Черепаших щитів з Рівнями Надшибайголовості будуть ефективно непридатними після 1 чи 2 Рівнів Надшибайголовості (рівень 73 або 74). Зниження максимального рівня здоров'я на цих щитах збільшується зі зростанням РН, в той час як максимальний запас здоров'я власника залишається 72 рівня. Так буде відбуватися до точки, коли екіпірований щит знизить максимальне здоров'я власника до 1. Проте більшість Черепаших щитів 8 Рівня Надшибайголовості будуть як і раніше функціонувати відмінно.

ВаріантиРедагувати