FANDOM

Цар
[[|200px]]
Виробник: Владоф Лого б
Тип: Гвинтівки
стихія: Вогонь Корозія Шок ( Шлак / Мороз ) Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Цар - Варіанти

Цар (англ. Pooshka) - група звичайних гвинтівок виробництва виключно Владоф в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel.

Опис і використанняРедагувати

Гвинтівки від Владоф завдають невеликого ушкодження, але здатні вести автоматичний вогонь з високою швидкострільністю та мають збільшений розмір магазину. Критичне ушкодження збільшено на 100% (або на 120%, у випадку наявності аксесуара на критичне ушкодження).

Цар може оснащуватись стволами від Даль і Маліван:

  • Ствол від Даль забезпечує знижене ушкодження та зменшену віддачу.
  • Ствол від Маліван забезпечує підвищену влучність і збільшену вірогідність тимчасового стихійного ефекту (якщо зброя стихійна).

Лінія гвинтівок Цар є напівавтоматичною, з низькою віддачею зброєю. Порівняно з іншими гвинтівками, гвинтівки цієї лінії вище середнього і в цілому мають чудові характеристики без жодних кричущих недоліків. В той час, як гвинтівка є не настільки потужною, порівняно з гвинтівками Джейкобс, Цар має низьку віддачу і середнього розміру магазин. Гвинтівки часто дуже влучні і здатні зробити декілька пострілів по цілі без необхідності відновлюватися після віддачі.

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва є транслітерацією російського слова "Пушка", на яку надихнув надсат – видуманий мовний сленг з книги «Механічний апельсин».
    • Можливо, вибір слова "Цар" в перекладі обумовлений пам'ятником Цар-гармата.