FANDOM

Хмарка
Димка
Виробник: Владоф Лого б
Тип: Модифікатори гранат
стихія: Корозія
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Хмарка - Варіанти

Хмарка (англ. Cloud Grenade) - звичайний модифікатор гранат виробництва Владоф в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Після детонації Хмарка випускає зелену корозійну хмару, котра зберігається декілька секунд, завдаючи корозійне ушкодження усім ворогам в зоні дії, незалежно від того чи вони мають опір корозійному ушкодженню. Вороги, котрі мають опір початковому корозійному ушкодженню, все ще будуть отримувати ушкодження від хмари, але не отримуватимуть звичайного ефекту ушкодження в часі, яким, в іншому випадку, при відсутності імунітету були б заражені.

На відміну від модифікатора Вогняна мигавка, цей модифікатор гранат не виглядає загрозливим і може дати гравцеві помилкове відчуття безпеки, яке може спричинити ушкодження гравців або навіть вбивство самого персонажу, котрий проходить через хмару.

ВаріантиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • В Borderlands 2 Хмарка завдає ушкодження в рівній мірі як противникам, так і гравцю.
  • В Borderlands: The Pre-Sequel може завдати ушкодження гравцю тільки в момент детонації.