FANDOM

ОписРедагувати

Хитрість (англ. Cunning) – друга гілка навичків Зер0, навички якої спрямовані на посилення ушкодження як у ближньому, так і в дальньому бою, а також на развиток і посилення активного навичку 0м4н4.

Іншими гілками навичків Зер0 є Снайпер і Різанина.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект ХитрістьЗер0
1
Спритні Руки
GenericIcon5

Навичок збільшує швидкість перезаряджання і перемикання зброї.
Уд4р У Відп0відь
GenericIcon5

Після отримання ураження наступна атака ближнього бою має шанс завдати масивне ушкодження.
2
34губл3ний Стр4х
GenericIcon5

Коли заряд щита виснажений, персонаж отримує бонус до швидкострільності і ушкодження зброї.
34сідк4
GenericIcon5

Навичок збільшує ушкодження, завдане ворогам, які нічого не підозрюють (атака зі спини або по ворогу, який атакує іншого).
3
0 Тр3мтіння
GenericIcon5

Навичок дозволяє кожній дальній атаці або атаці ближнього бою надавати бонусного ушкодження на короткий проміжок часу. Цей бонус може складатися до п'яти разів. Швидша зброя отримує рівні навичку більш швидко, проте повільніша зброя зберігає отримані рівні навичку напротязі довшого періоду часу.
Симв0л См3рті
GenericIcon1

Атаки ближнього бою і кунаї поставлять мітку на ціль для смерті, це показується цифрою "0" червоного кольору, яка зависає над ціллю. Помарковані вороги отримують додаткове ушкодження з усіх джерел.
Ш0куючий Сюрпри3
GenericIcon5

Навичок змушує створену активним навичком голографічну приманку вибухати, коли Зер0 знову стає видимий, завдаючи шокове ушкодження ворогам, що поблизу.
4
Сяйв0 Місяця
GenericIcon5

Під час дії 0м4ни навичок надає підвищені швидкість руху, ушкодження і регенерацію здоров'я.
5
П0двійний Уд4р
GenericIcon5

Навичок надає будь-якій зброї, що вистрілила, шанс стріляти двічі.
6
Тр0янд4 См3рті
GenericIcon1

Після повторного натискання клавіші активного навичку під час дії 0м4ни, Зер0 може кидати кунаї, котрі здійснюють випадковий стихійний ефект.

Навички Зер0
0м4н4
Снайпер Хитрість Різанина