Advertisement

Опис[]

Хитрість (англ. Cunning) – друга гілка навичків Зер0, навички якої спрямовані на посилення ушкодження як у ближньому, так і в дальньому бою, а також на развиток і посилення активного навичку 0м4н4.

Іншими гілками навичків Зер0 є Снайпер і Різанина.

Навички[]

Навичок Ефект ХитрістьЗер0
1
✪
✪

Навичок збільшує швидкість перезаряджання і перемикання зброї.
✪
✪

Після отримання ураження наступна атака ближнього бою має шанс завдати масивне ушкодження.
2
✪
✪

Коли заряд щита виснажений, персонаж отримує бонус до швидкострільності і ушкодження зброї.
✪
✪

Навичок збільшує ушкодження, завдане ворогам, які нічого не підозрюють (атака зі спини або по ворогу, який атакує іншого).
3
✪
✪

Навичок дозволяє кожній дальній атаці або атаці ближнього бою надавати бонусного ушкодження на короткий проміжок часу. Цей бонус може складатися до п'яти разів. Швидша зброя отримує рівні навичку більш швидко, проте повільніша зброя зберігає отримані рівні навичку напротязі довшого періоду часу.
✪
✪

Атаки ближнього бою і кунаї поставлять мітку на ціль для смерті, це показується цифрою "0" червоного кольору, яка зависає над ціллю. Помарковані вороги отримують додаткове ушкодження з усіх джерел.
✪
✪

Навичок змушує створену активним навичком голографічну приманку вибухати, коли Зер0 знову стає видимий, завдаючи шокове ушкодження ворогам, що поблизу.
4
✪
✪

Під час дії 0м4ни навичок надає підвищені швидкість руху, ушкодження і регенерацію здоров'я.
5
✪
✪

Навичок надає будь-якій зброї, що вистрілила, шанс стріляти двічі.
6
✪
✪

Після повторного натискання клавіші активного навичку під час дії 0м4ни, Зер0 може кидати кунаї, котрі здійснюють випадковий стихійний ефект.

Навички Зер0
0м4н4
Снайпер Хитрість Різанина
Advertisement