FANDOM

Халк
Халк
Я б не сподобався вам, коли я злий.
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Ружбаї
стихія: Вибух
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Халк - Варіанти

Халк (англ. Hulk) - назва групи ружбаїв звичайної рідкості виробництва виключно Торрг, що зустрічається в іграх Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Ружбаї Торрга замість дробу вистрілюють декілька маленьких ракет, що завдають величезного вибухового ушкодження (в тому числі й по площі). Розплата за це – найгірша в класі швидкість стрільби, малий розмір магазину (4-6 набоїв), вельми тривала перезарядка та не найвища влучність.

Ружбай оснащується стволом виробництва Бандит/SCAV, котрий значно збільшує ушкодження і знижує точність. Випускає за постріл 13-15 снарядів, споживаючи 3 набої.

Халк завжди трьохствольний і має більше середнього розмір магазину поміж ружбаїв Торрг, правда за рахунок влучності, швидкості стрільби та швидкості перезаряджання. Завжди вистрілюють 13 снарядів по ціні 3 набоїв. Проте, незважаючи на зазначену низьку точність, снаряди не розлітаються далеко один від одного і подорожують швидше, ніж можна було б очікувати. В результаті, Халк схильний мати набагато кращу дистанцію за більшість ружбаїв, зазвичай від середньої до середньо-дальної відстаней, все ще залишаючись ніщівно потужним на близькій відстані.

Ружбай може одночасно активувати обидва навички Кріґа Кривава Мара та Кров Через Край, коли використовується проти зграй ворогів, завдяки факту, що він вистрілює багато вибухових снарядів. Вороги можуть бути убитими як від ушкодження по площі, так і від прямого влучання снаряду, що є двома різними активаторами згаданих навичків.

ПриміткиРедагувати

  • Як і всі ружбаї зі стволом Бандит/SCAV не може мати рідкість нижче зеленої.