Advertisement
Фанат за компанію
Фанат За Компанію
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Містер Торрг
Рівень 61
Нагорода $45238 , 9200 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Фанат за компанію (англ. Fake Geek Guy) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2.

Опис[]

"Чоловіки належать спортзалу"

Ліліт боїться, що Містер Торрг - цей чарівний качок - прикидається фанатом "Шахт і Шибайголових", тому що це модно. Тіна придумала спосіб перевірити, справжній він ґік, чи ні: по маршруту кампанії вона розкидала декілька хитромудрих запитань.

Якщо Ви їх знайдете, група зуміє з'ясувати, чи справді Містер Торрг - ґік.

Цілі[]

  • Знайти перше запитання.
  • Знайти друге запитання.
  • Набити пику викрадачу сувоїв: 0/3
  • Взяти сувій.
  • Знайти третє запитання.

Виконання[]

Перший сувій знаходиться на ізольованому кам'яному шпилі, недалеко від Притулку Розпеченого каменю. Щоб дістатися до нього, потрібно скористатися дирижаблем для переправи через пропасть, котрий з'являється спонтанно, коли до доку дирижабля наближаються зі сторони Висот Сприйняття. Дирижабль виконує коло навкруги шпиля і пригальмовує біля доків, тому пропасть можна перестрибнути, таким чином забезпечено доступ до цієї природньої колони. Також, на шпилі можна знайти декілька пар скелетів: лучники охороняють доки, а інші знаходяться в засідці під землею, безпосередньо на самому шпилі. Запальний барель поблизу деяких лучників в доках, може допомогти швидко розправитись з ними, інколи повністю знищуючи їх в доці.

Другий сувій знаходиться в руках крадія сувоїв. Злодій біжить через місто по колу і для того, щоб він зупинився, його потрібно вдарити три рази. До того ж, він дуже швидкий бігун, тому практичним рішенням є просто спостерігати за його шляхом і чекати на нього, коли він прибіжить в зону досяжності. Його можна заблокувати персонажем, що робить його навіть легшим для зупинки і удару. Будь-який Шукач Хранилища або Турель Шабля можуть блокувати його, і кілька вишикуваних в ряд, можуть формувати стіну, котра зупинить крадія на своєму шляху.

Останній сувій знаходиться в руці скелета, котрий в підвішеній клітці. Рукоятка провертається і піднімає клітку до відстані досяжності, таким чином третій сувій може бути отриманий.

Випробування Містера Торрга Флексінгтона/Діалоги[]

Основна стаття: Випробування Містера Торрга Флексінгтона/Діалоги

Повідомлення при виконанні[]

"Толерантність, розумієш!"

Відеопроходження[]

Кріґ_-_Фанат_за_компанію_(Крихітка_Тіна_Штурмує_Лігво_Дракона)

Кріґ - Фанат за компанію (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Advertisement