FANDOM

Уроки Кохання
Локація Епіцентр Алкоголізму
Видає Паскудник 5000
РВШХ
Рівень 68
Нагорода $100008, 22341 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Уроки Кохання (англ. Learning to Love) - побічне завдання в доповненні Криваве Весілля Шизанутої Моксі до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Розб%53ещенн@$ість виявле**5на.
Актива@&48/ція романтика.exe..."

По невідомій причині Паскудника 5000 тепер цікавлять не хтиві жарти, а романтика. Ви здобули для нього різноманітні «романтичні» подарунки та доставили їх його обраницям. На жаль, останній з них дістався його творцеві - Моксі. Отримавши вищезазначений подарунок, Моксі висловила своє невдоволення Паскудником і попросила Вас його убити. Але потім Паскудник сказав щось люб'язне, і через те Моксі попросила його пощадити.

ЦіліРедагувати

  • Зібрати сигару.
  • Зібрати світлу перуку.
  • Зібрати банку змазки.
  • Повернутися до Паскудника.
  • Доставити в подарунок світлу перуку.
  • Доставити в подарунок сигару.
  • Доставити в подарунок банку змазки.
  • Убити Паскудника.
  • Пощадити Паскудника.
  • Знищити його.

ПроходженняРедагувати

Очевидно, що Паскудник 5000 передивився занадто багато романтичних відеокомедій по ЕХОнет, і зараз він хоче пізнати, що таке справжнє кохання. Для першої своєї вимоги він просить забрати сигари у подружок нареченої Реднеків, що знаходятья поблизу Отелю Моедаун. Потім він просить світлу перуку, котру можна забрати з голови Стелли, вантажника поблизу перегонного заводу. Вона і її коханець Ед не будуть щасливі з цього приводу, тому їх обох потрібно знищити. Остання річ, яку потрібно зібрати - це змазка (мастило), котре знаходиться всередині перегонного заводу, на шляху до колишнього місця розташування горщика з золотом.

Речі повертаються до Паскудника 5000 неподалік від перегонного заводу, і отже він може з них зробити подарункові пакети. Світла перука затим відноситься до Ліли Енн Реднек, проте вона не відповідає люб'язно на пропозицію Паскудника. Сигари відносяться до другого пошанувальника Паскудника, Натаніеля Лінн Зафорда, котрий теж відхиляє пропозицію. Останній подарунок відноситься до Моксі, котра відповідає проханням, щоб Паскудника було убито, незважаючи на його спробу задобрити ситуацію і виплутатися з неї.

"Любов калічить."

ПриміткиРедагувати

  • Текст оригінального повідомлення при виконанні "Love hurts" - це посилання до назви одноіменної пісні Love Hurts, кавер версію якої виконав гурт Nazareth.

Borderlands 2 Криваве Весілля Шизанутої Моксі - Уроки Кохання