Advertisement

(Заходячи до очисного заводу Уошберна)

Герберт: "Я можу перебудувати останню частину компасу, але мені потрібні деякі зразки полікрайтену. Як тільки ти такі отримаєш, я зможу перебудувати ключа, і дати його Скарлет, і це допоможе їй знайти, де похований скарб, і вона вийде за мене заміж, і у нас буде сотня малят, і я ніколи не помру. Це буде ідеально."

(При знаходженні одного шматка полікрайтену)

Герберт: "Так -- просто трошки більше шматочків полікрайтену. Я вивчав втрачені скарби пісків на протязі багатьох місяців тепер; Я відновлю компас. Для неї."

(При знаходженні другого шматка полікрайтену)

Герберт: "Ти знаєш, б'юся об заклад, Скарлет залишається сама. Так -- Я цілком впевнений, що вона шкодує про те, що витурила мене до Іржавої Ущелини."

Герберт: "У тебе є майже достатньо полікрайтену. Як тільки я дам тобі цю останню частину компасу, тобі буде необхідно з'єднати всі чотири частини і віднести їх до Маяка Магнуса. Це те місце, де ти знайдеш місце захоронення Втраченого Скарбу Пісків."

(При знаходженні останньої частини полікрайтену)

Герберт: "Чудовочудовочудово! Цього достатньо! Повертайся і я підроблю заміну частини компасу для тебе!"

(Даючи полікрайтен Герберту)

Герберт: "І це іде сюди... і підтягуємо це... трішки підрізати... ага! Тримай! Остання частина компасу! Тепер віддай це Скарлет, разом зі стрічками. І вона знову мене полюбить. І якщо ні, я слідуватиму за нею, і я буду відчувати її запах, і я просто змушу її кохати мене! Хахахахахааха!"

Капітан Скарлет: "Ти маєш частину компасу? Відмінно. Тепер, віддай Герберту цей маленький подарунок, що я дала тобі, а потім повертайся."

(Віддаючи подарунок Герберту)

Герберт: "Подарунок?! Від Скарлет?! Я знав це! Я ЗНАВ, що їй не все одно! ХАХАХА!"

(Після того, як подарунок вибухає)

Капітан Скарлет: "О, вибач за це, Герберте. О -- Я забула згадати, що ти носив досить велику БОМБУ біля себе, чи не так? Багато вибачень."

Advertisement