FANDOM

ОписРедагувати

Упорядкований Безлад (англ. Ordered Chaos) – третя гілка навичків Ґейдж. Спеціалізація гілки полягає в посиленні мехромантки, підвищуючи потужність ушкодження за рахунок накопичення "очок Анархії". Вся гілка побудована на фундаменті з навичку Анархія, який підвищує ушкодження від стрільби (під кінець розвитку навичків гілки – й ближнього бою), проте знижує влучність. Навички з цієї гілки доволі сильно впливають на гру: гравець вирішує, перезаряджати зброю примусово або автоматично після спустошення магазину, стрибати чи не стрибати під час стрільби и т.п. Цікаво, що це найкоротша гілка навичків серед усіх персонажів – для повного її розвитку гравцю необхідно витратити всього 39 очків навичку.

Увага!!!: під великою кількістю "очок Анархії" дуже складно влучити по повітряним цілям на кшталт стерв'ятників та ракків, і стають некорисними гвинтівки та ракетниці на средній і дальній дистанціях.

Іншими гілками навичків Ґейдж є My Best Friend і НеВелика Катастрофа.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект Упорядкований БезладҐейдж
1
Менше, швидше, легше
GenericIcon4

Навичок скорочує магазини зброї Ґейдж, що означає швидше перезаряджання, проте меншу кількість куль.
Анархія
GenericIcon1

Навичок покращує ушкодження, що завдає Ґейдж, проте знижує її влучність кожного разу, коли вона убиває опонента, або цілком спустошує і перезаряджає магазин у її зброї.
2
Стріляла я в усіх!
GenericIcon5

Навичок збільшує максимальну кількість "очок Анархії", яку може мати Ґейдж.
Скажена Залізячина
GenericIcon1

Навичок дозволяє Смерт3джб4ну час від часу виконувати підвищену атаку в ближньому бою за допомогою його цифрових пазурів, в якій він стрімко обертається навколо своєї осі з виставленими в сторони пазурями.
Енергія Крові
GenericIcon5

При убивстві противника у Ґейдж миттєво відновлюється частина заряду щита, але при цьому персонаж втрачає частину запасу здоров'я.
3
Рухомий Злий Андроїд
GenericIcon5

Навичок підвищує швидкість руху Смерт3джб4на .
Дисонанс
GenericIcon1

При передчасінй перезарядці активується навичок Дисонанс, і Ґейдж отримує прибавку до влучності, швидкострільності та швидкості відновлення здоров'я. Поки діє Дисонанс, персонаж втрачає "очки Анархії". Щоб вимкнути Дисонанс, потрібно виконати перезаряджання вручну ще раз. В іншому випадку, він закінчиться, якщо більше немає для споживання "очок Анархії".
Типовий Іконоборець
GenericIcon5

Навичок надає персонажу шанс отримати друге "очко Анархії" замість одного.
4
Розсудливий Анархіст
GenericIcon1

Розсудливий Анархіст є високопотужним навичком в гілці навичків Упорядкований Безлад. Будучи в змозі заповнити до 25 "очок Анархії" за один постріл, може майже миттєво підсилити Ґейдж до потужного стану і забезпечити надійне повернення, якщо гравець випадково перезаряджається і втрачає всі "очки Анархії".
На Крилах Смерті
GenericIcon5

Якщо Ґейдж вистрілить або завдасть удар ближнього бою під час знаходження в повітрі, то це призводить до цифро-вибуху, котрий ушкоджує ворогів поблизу. При цьому споживаються "очки Анархії".
5
Біжи, Форест, Біжи!
GenericIcon5

Після того, як (N - 1)а куля влучає у ворога, то вона отримає очко цього навичку. Коли наступного разу куля влучає у ворога, то це отримане очко буде витрачене, а куля відрикошетить, щоб влучити в іншого ворога.
6
Цап-Царап!
GenericIcon1

Навичок надає Ґейдж потужну наповнену Анархією атаку ближнього бою, котра краде у жертви здоров'я.

Навички Ґейдж
Смерт3джб4н
My Best Friend НеВелика Катастрофа Упорядкований Безлад