Advertisement

Опис[]

Упорядкований Безлад (англ. Ordered Chaos) – третя гілка навичків Ґейдж. Спеціалізація гілки полягає в посиленні мехромантки, підвищуючи потужність ушкодження за рахунок накопичення "очок Анархії". Вся гілка побудована на фундаменті з навичку Анархія, який підвищує ушкодження від стрільби (під кінець розвитку навичків гілки – й ближнього бою), проте знижує влучність. Навички з цієї гілки доволі сильно впливають на гру: гравець вирішує, перезаряджати зброю примусово або автоматично після спустошення магазину, стрибати чи не стрибати під час стрільби и т.п. Цікаво, що це найкоротша гілка навичків серед усіх персонажів – для повного її розвитку гравцю необхідно витратити всього 39 очків навичку.

Увага!!!: під великою кількістю "очок Анархії" дуже складно влучити по повітряним цілям на кшталт стерв'ятників та ракків, і стають некорисними гвинтівки та ракетниці на средній і дальній дистанціях.

Іншими гілками навичків Ґейдж є My Best Friend і НеВелика Катастрофа.

Навички[]

Навичок Ефект Упорядкований БезладҐейдж.png
1
✪
✪

Навичок скорочує магазини зброї Ґейдж, що означає швидше перезаряджання, проте меншу кількість куль.
✪
✪

Навичок покращує ушкодження, що завдає Ґейдж, проте знижує її влучність кожного разу, коли вона убиває опонента, або цілком спустошує і перезаряджає магазин у її зброї.
2
✪
✪

Навичок збільшує максимальну кількість "очок Анархії", яку може мати Ґейдж.
✪
✪

Навичок дозволяє Смерт3джб4ну час від часу виконувати підвищену атаку в ближньому бою за допомогою його цифрових пазурів, в якій він стрімко обертається навколо своєї осі з виставленими в сторони пазурями.
✪
✪

При убивстві противника у Ґейдж миттєво відновлюється частина заряду щита, але при цьому персонаж втрачає частину запасу здоров'я.
3
✪
✪

Навичок підвищує швидкість руху Смерт3джб4на .
✪
✪

При передчасінй перезарядці активується навичок Дисонанс, і Ґейдж отримує прибавку до влучності, швидкострільності та швидкості відновлення здоров'я. Поки діє Дисонанс, персонаж втрачає "очки Анархії". Щоб вимкнути Дисонанс, потрібно виконати перезаряджання вручну ще раз. В іншому випадку, він закінчиться, якщо більше немає для споживання "очок Анархії".
✪
✪

Навичок надає персонажу шанс отримати друге "очко Анархії" замість одного.
4
✪
✪

Розсудливий Анархіст є високопотужним навичком в гілці навичків Упорядкований Безлад. Будучи в змозі заповнити до 25 "очок Анархії" за один постріл, може майже миттєво підсилити Ґейдж до потужного стану і забезпечити надійне повернення, якщо гравець випадково перезаряджається і втрачає всі "очки Анархії".
✪
✪

Якщо Ґейдж вистрілить або завдасть удар ближнього бою під час знаходження в повітрі, то це призводить до цифро-вибуху, котрий ушкоджує ворогів поблизу. При цьому споживаються "очки Анархії".
5
✪
✪

Після того, як (N - 1)а куля влучає у ворога, то вона отримає очко цього навичку. Коли наступного разу куля влучає у ворога, то це отримане очко буде витрачене, а куля відрикошетить, щоб влучити в іншого ворога.
6
✪
✪

Навичок надає Ґейдж потужну наповнену Анархією атаку ближнього бою, котра краде у жертви здоров'я.

Навички Ґейдж
Смерт3джб4н
My Best Friend НеВелика Катастрофа Упорядкований Безлад