FANDOM

Тінь Серафімів
Тінь Серафімів
Коли я піду хоча б навіть долиною смертної темряви, то не буду боятися злого, бо Ти при мені
Виробник: Ерідіан Лого б
Тип: Реліквії
Гра Borderlands 2
Варіанти Тінь Серафімів - Варіанти

Тінь Серафімів (англ. Shadow of the Seraphs) - серафімська реліквія виробництва Ерідіан в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

Можна придбати у Торговця Серафімів в локації Притулок Розпеченого Каменю.

Опис і використанняРедагувати

Тінь, як копія, тільки темніше. – кожного разу при пострілі зброя, з якої відбувається постріл, має шанс вистрілити двічі (макс. до 39%).

Коли екіпірована, реліквія Тінь Серафімів дає Шукачу ефект навичку П0двійний Уд4р Зер0. Це надає кожному пострілу зброї шанс в результаті миттєво зробити другий постріл. Цей другий постріл розглядається в якості нормальної стрільби зброї і обидва будуть споживати набої і призводити до віддачі.

Ефект реліквії Тінь Серафімів не тільки функціонально є ідентичним навичку П0двійний Уд4р - це однаковий ефект. Що важливо, це означає, що шанс подвійного пострілу, доданий реліквією Тінь Серафімів, складається з тим же шансом навичку П0двійний Уд4р, а не оперує незалежно. З версією 62 рівня реліквії і відповідним модифікатором класу Розбійник або непаралельним Професіонал можна досягти 100% шансу вистрілити двічі.

Через те, що це однаковий ефект, всі умови, які застосовуються до навичку П0двійний Уд4р також застосовуються і до реліквії Тінь Серафімів. Це включає і обмеження на зброю з високою швидкістю стрільби: зброя з ефективною швидкострільністю 10.0 або вище не активує другий постріл. Сюди входить і зброя, що має швидкострільність нижче 10.0, але посилюється навичками або іншими бонусами.

ПриміткиРедагувати

  • Навичок Зер0 П0двійний Уд4р ефективно втілений в реліквію. Помітно, що шанс зробити другий постріл буде доданий до шансу, який надається навичком П0двійний Уд4р. Це робить можливим досягнути 100% шансу вистрілити двічі з відповідним модифікатором класу і реліквією.
  • Ефект реліквії також активуватиметься з ракетницями, що робить їх набагато більш смертоносною зброєю. Ракетниці з невеликими магазинами мають шанс спустошити цілий магазин за одне натискання спускового гачка, а з такими ракетницями, як Розрив, це може призвести в результаті до вражаючого ушкодження за дуже короткий проміжок часу.