FANDOM

Тунгуський Метеорит
Тунгуський Метеорит
Цього разу тут буде набагато більше, ніж одна смерть.
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Ракетниці
Модель: Бум
стихія: Вибух
Гра Borderlands 2
Варіанти Тунгуський Метеорит - Варіанти

Тунгуський Метеорит (англ. Tunguska) - перламутрова ракетниця виробництва Торрг в Borderlands 2. Отримується з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю, проте має підвищений шанс випадіння з легендарних коротунів та ЩЗБФ???!!!.

Опис і використанняРедагувати

Він розділив небо надвоє. - надзвичайно високе ушкодження на значному радіусі, але ефективність знижується фактом того, що значне ушкодження затримується через унікальну поведінку снаряду: перед вибухом снаряд після влучання підлітає в повітря. Ушкодження, зазначене в картці зброї, завдається цим другим вибухом,, а не початковою ракетою.

Однак, оскільки ракетниця споживає два набої за постріл (а набої для ракетниці дефіцитні) і її досить важко використовувати, все ще існують кращі варіанти вибору, незважаючи на рідкість ракетниці. Більшість легендарних ракетниць здатні завдати подібної або більшої потужності ушкодження з меншим ризиком для гравця.

Величезний вибух цієї зброї може легко відправити Шукачів до режиму Боротьби за Життя, якщо вистрілити занадто необачно, проте вона може бути ефективною для забезпечення Другого Дихання, оскільки величезний радіус вибуху, ймовірно, знищить менших ворогів, в той час не впливаючи на збитого Шукача.

ПриміткиРедагувати

  • Початковий снаряд ракетниці Тунгуський Метеорит, якщо влучає у ворога, завдає ушкодження, еквівалентне 1/10 від вибухового ушкодження.
  • Тунгуський Метеорит є найціннішою зброєю у грі на сьогодні. Версії високого рівня коштують кілька мільйонів доларів.
  • Назва і особливий текст ракетниці посилаються до падіння тунгуського метеориту - масивного вибуху, спричиненого повітряним вибухом метеорита чи комети поблизу річки Підкам'яна Тунгуска в Сибірі у 1908 році. Очевидці доповідають про вибух, заявивши що метеорит "розділив небо надвоє".