FANDOM

Трунар
Трунар Теді
Виробник: Тедіор Лого б
Тип: Ракетниці
стихія: Вогонь Корозія Шок Вибух ( Шлак / Мороз )
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Трунар - Варіанти

Трунар (англ. Dispatch) - звичайна ракетниця виробництва виключно Тедіор в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Ракетниці Тедіор в цілому мають посередні характеристики: ушкодження нижче середнього, середня влучність, найменша ємність магазину (2-3 ракети). Проте, мала ємність магазину дозволяє частіше проявляти їх фірмову особливість – при перезаряджанні летіти вперед, як ракета, завдаючи ушкодження, пропорційне кількості ракет, що залишилися в магазині. Ушкодження від перезаряджання в Borderlands 2 – завжди вибухове, в Borderlands: The Pre-Sequel - відповідає стихії зброї.
Трунар від Тедіор може мати будь-яку стихію, але зразки звичайної рідкості можуть бути тільки вибуховими.
Трунар оснащується стволом від Владоф, який збільшує швидкострільність на 20% та підвищує швидкість ракет.

Ракетниці Трунар використовують потрійний високошвидкісний гарматний ствол від Владоф, так само, як у ракетниці БАєгАловАчний, вони мають посередню точність і мають відносно низьке ушкодження, порівняно з іншими високошвидкісними ракетницями. Це врівноважується неперевершеними швидкістю перезарядки та скорострільністю, що робить ракетницю Трунар дуже корисною під час режиму Боротьби за Життя або коли персонаж потрапляє в засідку з міцних ворогів.

Як завжди для ракетниці Тедіор, зброя при перезарядці викидується вперед, а всі ракети, що є в магазині, витрачаються і забезпечують додаткове ушкодження до вибуху ракетниці. Ракетниця летітиме вперед коротку відстань перед тим, як різко відхилиться у випадковому напрямку. Ствол не впливає на швидкість або поведінку "викинутої" ракетниці.