FANDOM

Товариш
Товариш
"Приносить більше задоволення, ніж кохання гарної жінки чи скручена вручну сигара" - Монтгомері Джейкобс
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Гвинтівки
стихія: Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Товариш - Варіанти

Товариш (англ. Diaub) - група звичайних гвинтівок виробництва виключно Джейкобс в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Гвинтівки від Джейкобс характеризуються високим ушкодженням, але повільним перезаряджанням і збільшеною віддачею. Критичне ушкодження збільшене на 160% (180% - у випадку наявності аксесуару на критичне ушкодження). Зразки звичайної або синьої рідкостей мають дуже низьку швидкість стрільби, зразки зеленої або фіолетової рідкостей - навпаки, доволі високу швидкострільність. Гвинтівки не бувають стихійними.
Товариш оснащений стволом від Владоф, котрий надає гвинтівці збільшені швидкострільність та розмір магазину.

Гвинтівки схильні мати більшу швидкість стрільби, більш напівавтоматичну на противагу до інших гвинтівок від Джейкобс з ковзаючим затвором. В деяких випадках вислів Джейкобс "стріляє настільки швидко, наскільки можете натискати на спусковий гачок" майже відповідає дійсності стосовно цієї зброї. Гвинтівка корисна для снайперів, котрі хочуть утримувати відносно високе ушкодження зброї Джейкобс, але все ще бути спроможними зробити декілька пострілів у швидкій послідовності.

ПриміткиРедагувати

  • Gearbox Товариш є одним із ексклюзивних предметів, які отримуються за передзамовлення Borderlands 2.
  • Оригінальну назву гвинтівки "Diaub" взято з мови чінуків, північно-західних індіанців Північної Америки, і в перекладі означає "диявол".