Advertisement
Тест На: Вразливість
Локація Сховище
Видає Маркус Кінкейд
Рівень 9
Нагорода 316 XP, $99
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Тест На: Вразливість (англ. Rock, Paper, Genocide: Slag Weapons!) - побічне завдання в Borderlands 2. Можна отримати у Маркуса в локації Сховище. Виконується там же.

Опис[]

Завдання отримується в магазині Маркуса в Сховищі. Маркусу прийшла партія зброї від Маліван, і він просить вас допомогти протестувати її.

Цілі[]

  • Зашлакувати злодюжку.
  • Застрелити зашлакованого злодюжку.

Проходження[]

Маркус запропонує Вам шлаковий пістолет, котрий автоматично з'являється в інвентарі персонажа, замість попередньої зброї - в'їдливого пістолета. Пістолет потрібно протестувати на стрільбищі, вистріливши в злодюжку. Як тільки злодюжка буде зашлакований, його потрібно застрелити з іншої зброї.

Вистрілити в злодюжку з наступної зброї потрібно після того, як Маркус закінчить свої пояснення, а злодюжка буде все ще зашлакованим. Якщо злодюжку буде уражено передчасно, ціль місії просто не оновиться. Якщо ефект зашлакування зникне до того, як в злодюжку вистриліти з іншої зброї, його потрібно перезашлакувати і вистрілити знову.

Місія дає можливість вивчити ефективність і відповідне застосування зброї з шлаковим елементальним пошкодженням.

На консольних версіях гри не важливо, наскільки довго зашлакований злодюжка після першого пострілу з шлакового пістолету.

Повідомлення при виконанні[]

"Лицьова сторона медалі: зброя з елементальним ушкодженням працює. Зворотня сторона медалі: Маркусова моральна орієнтація - ні."

Примітки[]

  • В Нормальному режимі гри, ця місія пропонує чудову можливість отримати шлакову зброю перед тим, коли аналогічну можна буде знайти у грі. Як тільки квестова шлакова зброя буде отримана, гравці просто можуть перейти до виконання інших місій, не закінчуючи цей квест. Квестова шлакова зброя буде того ж рівня, що й гравець (підстраюватись). Після того, як ви отримаєте потрібний вам зразок зброї з шлаковим ушкодженням, квест можна здати Маркусу.
Advertisement