FANDOM

Таємничий Амулет
Таємничий Амулет
Шанси генерації Ктулху-подібного рейдового боса в Непримітному Порту, якщо всі чотири Амулети екіпіровано, є простими числами: 0.0%
Виробник: Ерідіан Лого б
Тип: Реліквії
Гра Borderlands 2
Варіанти Таємничий Амулет - Варіанти

Таємничий Амулет (англ. Mysterious Amulet) - унікальна реліквія виробництва Ерідіан в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

Таємничий Амулет може бути придбаний у Пана Панночки під час завдання Амулет в локації Лігво Вічних Страждань.

Опис і використанняРедагувати

У той час як я б'юся з тобою, мій дорогий друже, втрати поповнюються, печалі закінчуються. – візуальна аура біля ніг власника, котра зростає залежно від кількості гравців у грі з екіпірованим амулетом:

  1. Відсутня видима аура.
  2. Біла пилоподібна аура з сердечками змінних розмірів та з відтінками рожевого кольору.
  3. Додані зірки білого і жовтого кольору, також змінних розмірів.
  4. Додається ефект рожевого спалаху, інколи починає грати випадкова фолк-музика.

Таємничий Амулет збільшує характеристику "Дружба" власника аж до 7 пунктів. Ця характеристика не помітна у грі окрім доповнення Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона і не є актуальною характеристикою, пов'язаною з внутрішніми механізмами гри.

Завдяки ігровій презентації Таємничого Амулета в якості вельми бажаної і безцінної речі для володіння, залишаючись при цьому нечітким щодо його дійсної корисності, потенційні приховані ефекти Таємничого Амулету стали джерелом великих дискусій. Ефекти (такі як збільшення ефективності чарів Піксі) передбачались, проте до цих пір ще не підтвердився.

ПриміткиРедагувати

  • Текст опису амулета є посиланням до 30 сонету Шекспіра, який закінчується слідуючими двома рядками: "Але якщо в цей час я подумаю про тебе, дорогий друже, то всі втрати поповнюються та печалі проходять".
  • Після придбання Таємничого Амулету у Пана Панночки, він заявляє: "Таємницю зберігає Фандір", однак, ніякого зв'язку окрім згадки про Фандіра не було підтверджено.
  • Амулет може бути посиланням до "Підвіски" (англ. Pendant), речі з гри Dark Souls. Підвіска в Dark Souls може бути обрана в якості стартового подарунка і має напис: "Дрібничка. Ефект відсутній, проте приємні спогади утішають мандрівників." Після того, як Хідетака Міядзакі, директор гри Dark Souls, заявив про те, що це була річ, яку б він обрав у випадку створення нового персонажу, то гравці міркували напротязі року над тим, яким може бути ефект "Підвіски". Все це було тільки щоб дізнатися, що всі їхні пошуки були марні, оскільки "Підвіска" не мала прихованих ефектів і була включена до гри в якості витівки.