FANDOM

Супер!
Супер! (ружбай)
Тедіор вітає вас з вашою покупкою і запитує, чи розглянули ви наш асортимент посудомийних машин.
Виробник: Тедіор Лого б
Тип: Ружбаї
стихія: Вогонь Корозія Шок ( Шлак / Мороз ) Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Супер! (ружбай) - Варіанти

Супер! (ружбай) (англ. Shotgun Supreme!) - назва групи ружбаїв звичайної рідкості виробництва виключно Тедіор, що зустрічається в іграх Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Ружбаї виробництва Тедіор не виділяються характеристиками серед конкурентів: не найгірше ушкодження, не найкраща влучність, середня швидкість стрільби та ємність магазину. Єдине, що стоїть окремо – кращий час перезаряджання. Ну і, звичайно, ключова особливість – вибухати при перезаряджанні, як граната, завдаючи ушкодження, пропорційного кількості патронів, що залишилася в магазині. Стихія ушкодження від кидка відповідає стихії зброї (вибух у нестихійних).

Супер! оснащується стволом виробництва Торрг, що радикально збільшує ушкодження, та помітно знижує влучність. Крім того, ствол збільшує ємність магазину та знижує швидкість стрільби. Випускає за постріл 17-19 дробин, витрачаючи 4 патрони.

Як і більшість зброї Тедіор, Супер! при перезаряджанні викидається, при цьому всі набої в магазині втрачаються, але додають значно до ушкодження від вибуху. Зброя відскочить декілька разів, якщо не влучить, проте при контакті з ворогом вибухне одразу. Типовий Супер! матиме три або більше пострілів між перезаряджанням, що надає йому властивості завдавати надзвичайного ушкодження при ранньому перезаряджанні.

Навички Сальвадора, такі як Двояка Ситуація та Тримай Рівно можуть покращити використання ружбая під час шибзострілова, протидіючи широкому розльоту дробин і величезній витраті набоїв цього ружбая.

Використання з навичком Кріґа Гармати Крові може бути досить складним, оскільки ружбай створює величезну витрату набоїв при швидкому перезаряджанні, настільки швидку, що може спустошити боєзапас цілком за лічені секунди. Хоча при влучанні це надасть ружбаю великого ушкодження, що більш складно з цією зброєю завдяки повільному перезаряджанню і суперечливому алгоритму ружбая, котрий змушує його відскакувати вбік від перепон поблизу.

ПриміткиРедагувати

  • Як і всі ружбаї зі стволом Торрг, не може мати рідкість нижче синьої.