FANDOM

Суддя
Суддя
"Коли погляд судді означає диявольську платню, отже всі підуть до в'язниці сьогодні!"
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Гвинтостріл
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Суддя - Варіанти

Суддя (англ. Judge) - унікальний пістолет виробництва Джейкобс. Суддя випадає як рідкісна здобич із асасина Онея, що знаходиться в локаціях Пар і Електрика Шульги і Набіг на ЦифроПік.

ОписРедагувати

Тепер я вільний. - бонусне критичне ушкодження +63%, підвищена швидкість снаряду.

ВикористанняРедагувати

Суддя має вищу якість, ніж більшість пістолетів Джейкобс того ж самого рівня, і може похвалитися додатковим критичним ушкодженням. В той час, як цю зброю швидко перевершують пізніше пістолети синьої рідкості або вище, ця зброя є гарною на початку.

ПриміткиРедагувати

  • Перед тим, як Суддю підбирають, на картці зброї можна прочитати +95% критичного ушкодження, проте після підбирання завжди читатиметься +63%.
  • Особливий оригінальний текст (I am free now.) є цитатою Судді Онея, раба Джорджа Вашингтона, котрий втік на свободу в 1796.
  • Taurus Judge - це 5-зарядний револьвер, що розроблений і вироблений Taurus International, що розділений на камери для .410 калібру і патрону Кольта .45 калібру.