FANDOM

Страх (Пістолет)
Страх
Страх призводить до злості, злість призводить до ненависті. Ненависть веде до страждання.
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Страх
стихія: Вогонь Корозія Шок ( Шлак / Мороз )
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Страх (Пістолет) - Варіанти

Страх (англ. Phobia) - назва групи звичайних пістолетів виробництва виключно Маліван в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel.

Опис і використанняРедагувати

Револьвери від Маліван характеризуються підвищеним ушкодженням, збільшеними потужністю та вірогідністю тимчасового стихійного ефекту, проте низькими швидкострільністю та ємністю магазину. Стріляють потужними стихійними снарядами, що завдають додаткове ушкодження по площі, яке становить 80% від базового, витрачаючи при цьому 2 набої за постріл. Страх оснащений стволом від Гіперіон, що забезпечує підвищені критичне ушкодження та точність за рахунок зниженого базового ушкодження.

ПриміткиРедагувати

  • Оскільки Страх завдає одночасно й пряме ушкодження, й ушкодження по площі, пряме влучання з нього має одразу дві можливості викликати тимчасовий стихійний ефект.
  • Фактично відносяться до підтипу револьверів, чиї конструктивні особливості (в загальному випадку) забезпечують Страху високі точність і силу ушкодження, та дозволяють ефективно використовувати його на середній, а з оптичним прицілом – і на дальній дистанціях.
  • Ствол від Гіперіон дає підвищення критичного множника з ц до 2.15. На картці зброї це відображується як збільшене на 8% критичне ушкодження.
  • Як і будь-який пістолет зі стволом від Гіперіон, Страх не може мати рідкість нижче зеленої