FANDOM

Страйкер
Отбойник SG
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Ружбаї
Модель: Дальностріл
стихія: Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Страйкер - Варіанти

Страйкер (англ. Striker) - легендарний ружбай виробництва Джейкобс.

В Borderlands 2 отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю. Підвищений шанс випадіння зі Старого Шльопа в локації Нагір’я-Насосна Станція.

В Borderlands: The Pre-Sequel отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю. Підвищений шанс випадіння із Червонопузика в локації Пік Кризи.

Опис і використанняРедагувати

Фандір? Тринадцять. - 50% додаткового критичного ушкодження і 15% мультиплікативного критичного ушкодження, надодачу до виключної влучності і невеликого розльоту дробин. Підвищене збільшення маштабу в режимі прицілювання.

Найбільш помітною зміною від його попереднього втілення є те - застосовується до багатьох зразків зброї Джейкобс (на відміну від свого аналога в Borderlands, де значне ушкодження було за рахунок зниження швидкострільності) - що Страйкер є напівавтоматичною зброєю з невеликим магазином.

Хоча Страйкер навіть влучніший, ніж він був до цього, він зберігає своє посилення критичного ушкодження, проте за рахунок дуже великої віддачі. Тобто, при стрільбі в звичайному режимі "від стегна" наступні постріли можуть повністю не влучити в ціль. Характер його точності ще більше знижує корисність ружбая, оскільки щільний розліт дробу Страйкера відхилятиметься від перехрестя прицілу як одна група - вельми незапланована поведінка, порівняно з випадковим відхиленням кожної окремої картечини інших ружбаїв.

Підходячи до кінця, багато інших ружбаїв можуть легко перевершити Страйкера, навіть ружбаї Джейкобс значно нижчої рідкості, оскільки кількість його дробин за постріл є відносно низькою. Проте він використовує лише один патрон за постріл, тому по витраті набоїв він є одним з найбільш потужних ружбаїв на Пандорі.

ПриміткиРедагувати

  • Зер0 може зробити чудовим застосування Страйкера, багатьма засобами покращуючи критичне ушкодження і влучність.
  • Зброя також є гарною парою для Сальвадора, оскільки він може завдавати повне або більшість ушкодження ружбая на чималій відстані, навіть під час стрільби "від стегна", що робить цей ружбай примітним вибором для шибзострілова.
  • Чудово використовується Ґейдж з навичком Анархія. Природньо невеликий розмір магазину, разом зі зменшенням від навичка Менше, швидше, легше може довести розмір магазину до 1. Це означає, що магазин перезаряджатиметься (швидко) після кожного пострілу, щоразу надаючи очко Анархії. Доцільність використання ружбая Ґейдж доводиться поєднанням Страйкера з навичком Шок і Тре-е-е-мтіння!, оскільки електричні вибухи, створені навичком, будуть генеруватися майже постійно.
  • Маючи свій максимальний розмір магазину на 4 набої завдяки руків'ю від Бандит та відповідному префіксу, ружбай добре працює проти кристалісків, оскільки влучний постріл може відправити всі дробини в критичну точку, розбиваючи кристали одним набоєм.
  • В Borderlands: The Pre-Sequel ружбай добре підходить Ніші і Аурелії. Завдяки навичку Жменя Куль Ніша може збільшити розмір магазину Страйкера на 3 і ефективно використовувати цей ружбай під час Шоупаду. Аурелія, крім того, що може суттєво підвищити критичне ушкодження зброї, спроможна вести майже безперервний вогонь завдяки навичку Лихо не без добра.
  • Страйкер є одним з декількох екземплярів зброї легендарної рідкості, що повернулися з Borderlands. В українській локалізації ружбай з першої частини гри має назву Нападник.
  • Червоний текст був джерелом конфлікту і суперечок серед фанатів по причині того, що Таємничий амулет також вказує на слово "Фандір". Після отримання гравцем Таємничого амулету, продавець вимовляє фразу: "Таємницю зберігає Фандір". Інших посилань до Фандіра в Borderlands 2 немає.