FANDOM

Статуетка Отто
Статуетка Отто
в-і-і-ідродження!
Виробник: Ерідіан Лого б
Тип: Реліквії
Гра Borderlands 2
Варіанти Статуетка Отто - Варіанти

Статуетка Отто (англ. Captain Blade's Otto Idol) - проклята унікальна реліквія виробництва Ерідіан в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Отримується в якості винагороди за завдання Записка в Пляшці (Іржава Ущелина).

Опис і використанняРедагувати

  • Кожний за себе! - вбивство ворога відновлює певну кількість здоров'я.
  • Прокляття Раптової Смерті! - зменшує тривалість режиму Боротьби за Життя приблизно на 3 секунди.

Найкраще використання цієї реліквії полягає в поєднанні зі зброєю, яка має велике вибухове поширення ушкодження, оскільки декілька вбивств швидко вилікують власника. На додачу, під час Боротьби за Життя розліт снарядів з такої зброї як ракетниці, полегшить отримання Другого Дихання, в значній мірі перекреслюючи негативний ефект реліквії.

Інше застосування реліквії полягає в поєднанні з навичком Енергія Крові Ґейдж. Мінімальне значення відновлення здоров'я реліквії 5.5% означає, що вона буде компенсувати максимальні 5% втрати здоров'я від навичку, таким чином результуючи мати повний заряд щитів і часткове відновлення рівня здоров'я після вбивства.

Також Статуетка Отто гарно поєднується з навичком Зер0 0н0вл3ння, перекриваючи розрив аспекту навичка по відношенню до браку здоров'я та дозволяючи Зер0 бути повністю вилікуваним після вбивства ворогів. В поєднанні з навичком Б4г4т0 Хт0 П0мр3 ця реліквія може дозволити Зер0 активацію активного навичку з дуже низьким рівнем здоров'я, лише для того, щоб бути повністю вилікуваним після розправи всього лише з трьома ворогами.

Хоча це в першу чергу небажаний ефект, прокляття Статуетки Отто також надає невелику перевагу під час гри у багатокористувацькому режимі. В той час, як тривалість Боротьби за Життя власника зменшується, час, який потрібен для напарника щоб оживити власника, є також зменшеним.