FANDOM

Спустошувач
Спустошувач
ВИБУХИ! ГУРКІТ!
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Ружбаї
стихія: Вибух
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Спустошувач - Варіанти

Спустошувач (англ. Ravager) - назва групи ружбаїв звичайної рідкості виробництва виключно Торрг, що зустрічається в іграх Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Ружбаї Торрга замість дробу вистрілюють декілька маленьких ракет, що завдають величезного вибухового ушкодження (в тому числі й по площі). Розплата за це – найгірша в класі швидкість стрільби, малий розмір магазину (4-6 набоїв), вельми тривала перезарядка та не найвища влучність.

Спустошувач оснащується стволом виробництва Торрг, котрий кардинально збільшує ушкодження і помітно знижує точність. Крім цього, ствол небагато збільшує ємність магазина і знижує швидкострільність. Випускає за постріл 16-18 снарядів, споживаючи 4 набої.

Спустошувач завдає величезного ушкодження на близькій дистанції з посиленням вибуховим ушкодженням, що робить його одним з найпотужніших не легендарних ружбаїв у грі в значенні нестихійного ушкодження. На відстанях, більших за відстань впритул, гравець може стріляти на випередження, щоб завдати ушкодження більшим ворогам.

Розмір ушкодження, зазначений в картці зброї, не враховує додаткове вибухове ушкодження і тому є нижчим від фактичного завданого ушкодження.

Ружбай може одночасно активувати обидва навички Кріґа Кривава Мара та Кров Через Край, коли використовується проти зграй ворогів, завдяки факту, що він вистрілює багато вибухових снарядів. Вороги можуть бути убитими як від ушкодження по площі, так і від прямого влучання снаряду, що є двома різними активаторами згаданих навичків.

Навичок Ґейдж Спробуй Промазати теж працює з цими вибуховими снарядами, спричиняючи їх рикошет і вибухання при влучанні в ціль на максимальній дальності, щоб завдати руйнівного ушкодження.

ВаріантиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Як і всі ружбаї зі стволом Торрг, не може мати рідкість нижче синьої.