FANDOM

Собак
Пес
Борися за справедливу справу.
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Ружбаї
Модель: Мікіла
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Собак - Варіанти

Собак (англ. Dog) - унікальний ружбай виробництва Бандит. Можна отримати в якості випадіння з Асасина Руфа в локаціях Пар і Електрика Шульги та Набіг на ЦифроПік.

Опис і використанняРедагувати

Один ствол - добре, а два - то небагато! - підвищені ушкодження, швидкість стрільби і розмір магазину.

Собак є потужним ружбаєм Бандит, що може з'явитися дуже рано в грі, з атрибутами, які перевершують ружбай виробництва Бандит синьої рідкості з частинами рівними ружбаю Мікіла. Мікіла фіолетової рідкості може мати щільніший розліт дробу і завдавати більшого ушкодження, але все ще займе друге місце порівняно з Псом по розміру магазина і швидкості стрільби.

ПриміткиРедагувати

  • Повна назва ружбая - Патрійний Собак (англ. "Thre Dog"), проте "Патрійний" розглядається рушієм гри в якості префікса і може бути замінений іншими префіксами.
  • Назва и червоний текст є посиланням до діджея Тридогнайта (в оригіналі Three Dog – "Три Собаки") з гри Fallout 3 та одного з його привітань: «Одного дога не вистачає, двох теж не дуже, так що догів у нас ТРИ!» (англ. «Because one dog ain't enough, and two is too low, it's me, Three Dog!», в кінці "... це я, Три Пса!"). Його псевдонім і ця фраза в свою чергу являється посиланням до того, що австралійські аборигени начебто проводять холодні ночі в землянках в обнімку з собаками дінго; ніч, коли для обігріву потрібно три собаки, вважається особливо холодною.
  • Випадав з Капітана Флінта на третій день під час акції Loot Hunt.
  • Хотфікс від 14.10.2013 в якості частини акції Loot Hunt надав Псові і всім іншим ружбаям Бандит ще один постріл в магазині і трохи більшу швидкість перезаряджання.