FANDOM

ОписРедагувати

Снайпер (англ. Sniping) – перша гілка навичків Зер0, що сфокусовані на стрілецькій зброї, зокрема на гвинтівках.

Іншими двома гілками навичків є Різанина та Хитрість.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект СнайперЗер0
1
0твір в Г0л0ві
GenericIcon5

Навичок збільшує критичне ушкодження.
0рлиний 3ір
GenericIcon5

Навичок збільшує маштабування прицілу для зброї всіх типів і запобігає занадто перериванню прицілювання при отриманні ушкодження.
2
Спішний Вбивця
GenericIcon5

Після вбивства навичок надає бонус ушкодження критичного влучання і бонус швидкості перезаряджання на декілька секунд.
30р0в4 К0р3кція
GenericIcon5

Навичок покращує влучність усіх типів зброї.
3
Вбити 0дним П0стріл0м
GenericIcon5

Навичок надає бонус ушкодження зброї для першого пострілу з повного магазину.
Дриль
GenericIcon1

Навичок дозволяє кулям наскрізь пробивати ворогів, і надає масивний бонус ушкодження, якщо постріл влучає у ворога після пробивання іншого ворога. Дриль не працює з ракетницями і деякими особливими снарядами. Під час дії активного навичку Дриль також підсвічує критичні зони ворогів.
Ут3кти Від Кулі
GenericIcon5

Навичок збільшує швидкість кулі, ушкодження критичного влучання і ушкодження усіх типів зброї.
4
Ліц3н3ія Н4 Вбивств0
GenericIcon5

Навичок надає бонус до ушкодження критичного влучання в режимі прицілювання. Чим довше гравець в режимі прицілювання, тим більший бонус.
5
Н3 Р03лий В0д4
GenericIcon5

Навичок значно покращує влучність гвинтівок під час звичайного наведення в ціль без використання прицільних пристроїв і мушки. Також навичок підвищує швидкість перезаряджання і розмір магазину гвинтівок.
6
Шкв4л
GenericIcon1

При нанесенні критичного влучання з гвинтівки персонаж отримує бонус ушкодження критичного влучання з гвинтівок. Цей навичок має накопичувальний ефект до +999 разів, проте почне доволі швидко спливати, якщо критичне влучання не завдається напротязі декількох секунд.

Навички Зер0
0м4н4
Снайпер Хитрість Різанина