FANDOM

Смердючка
Смердючка
Грог прямо зі скрині Дейві Джонса, канальї!
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Автомати
Модель: Ствол
стихія: Корозія
Гра Borderlands 2
Варіанти Смердючка - Варіанти

Смердючка (англ. Stinkpot) - унікальний автомат виробництва Джейкобс в Borderlands 2. Отримується з невеликим шансом випадіння з Безбородого під час виконання завдання Ехой, щури наземні! в локації Оаза. Для кожного персонажа є лише одна можливість (за проходження) отримати Смердючку, оскільки Безбородий ніколи не перероджується знову після вбивства.

Опис і використанняРедагувати

Ми пірати, ми не слідуємо правилам - велике корозійне ушкодження по площі. Корозійне ушкодження розповсюджується, інфікуючи інших ворогів. Стріляє гранатами без початкової дугоподібної траєкторії, поки вони не рикошетять.

Смердючка є потужним корозійним автоматом, що вистрілює снаряди у вигляді чудернацького гібриду гранати і ракети: висока швидкість, як у ракети, але здатність рикошетити, як у гранати. Постріли, що потрапляють прямо в стіни, вибухнуть після того, як відскочать під певними кутами. До того ж важливо знати, що незважаючи на високе ушкодження, воно компенсовано неможливістю автомата завдати критичного ушкодження.

Смердючка особливо корисний проти вантажників, оскільки снаряди не можуть бути відбитими від їх рук, що обертаються. Точно так же вантажники з бульдозерівськими щитами не можуть відбити ці снаряди.

ПриміткиРедагувати

Пустельний Яструб емблема

Емблема на корпусі Смердючки.