FANDOM

Скнара
Скнара
Жадібність це добре.
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Гостряк
стихія: Вогонь
Гра Borderlands 2
Варіанти Скнара - Варіанти

Скнара (англ. Greed) - унікальний пістолет виробництва Джейкобс. Скнару можна отримати під час місій Мітка Скарбу та І Цілого Скарбу Замало в локації Оаза.

ОписРедагувати

Злодій. - завжди запалюючий. Швидкість пересування під час прицілювання не втрачається.

ВикористанняРедагувати

Скнара є унікальною зброєю з двох причин: він є одним з чотирьох унікальних стволів від Джейкобс, що генеруються зі стихією, а також одним із двох стволів, котрі, коли гравець в режимі прицілювання, не тягнуть за собою штраф до пересування. З правильними модифікаторами класу, Акстон з прокачаним навичком Експерт може перевершити швидкість руху під час прицілювання. Проте, в фактичному бою він є посереднім, а його такий трюк значно обмежує свою універсальність. Проте, він часто перевершуватиме подібні револьвери Джейкобс, коли використовується проти ворогів із плоті.

ПриміткиРедагувати

Пустельний Яструб емблема

Емблема на корпусі Скнари.

  • Скнара, Гаспид, Смердючка і Містер-Твістер є єдиною зброєю від Джейкобс, що генерується зі стихійним ушкодженням.
  • Скнара ніколи не генерується з прикріпленим прицілом.
  • З достатньою кількістю очок, вкладених в навичок Акстона Експерт, можуть дозволити Коммандо бігти швидше в режимі прицілювання, ніж звичайна швидкість руху, і значно швидше з використанням модифікаторів класу або Легендарний Коммандо або Вбивця Землетряса (Коммандо).
  • Скнара, як і Смердючка, Веселий Роджер, Пустельний Яструб, Врунгель і Людовік має на корпусі один і той же символ - орхідею зі схрещеними шаблями.