Advertisement
Скажи Це Мені Особисто
Локація Кузня
Видає Дошка Об'яв Кузні
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777XP
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Тип завдання Побічне

Скажи Це Мені Особисто (англ. Say That To My Face) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає ЕХО на ящику в локації Кузня. Виконується в цій же локації.

Опис[]

"Якщо ти не можеш сказати нічого гарного, не кажи нічого взагалі. Або носи дійсно великого ствола."

Якісь байкери написали різні образливі слова на Вашу адресу на дошці об'яв. Проте слова - ніщо, якщо вони не підкріплені справою. Тому містер Торрг запропонував Вам знайти цих байкерів у Кузні Торрга та відправити в інший світ.

Цілі[]

  • Знайти грубіяна.
  • Убити Анонімного трололо.

Проходження[]

В цьому завданні гравців буде чекати засідка, влаштована Анонімним трололо і групою байкерів. Байкери не становлять великої загрози, але Анонімний трололо особисто є грізним суперником з високим рівнем здоров'я і потужним щитом.

На вищих рівнях складності його щит може мати дуже короткий час затримки перезарядки, змушуючи атакуючих дотримуватись стійкого вогню по ворогу у відповідності до запобігання перезарядки щита. Накінець, елементні ефекти стануть цінним активом в дотриманні ушкодження, що завдається під час укриття або перезарядки зброї гравців.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви успішно поставили грубіянів-байкерів на місце - тобто, відправили на два метри під землю."

Відеопроходження[]

Advertisement