FANDOM

Сироторіб
Сиротодел
"Попрощайся зі своїми мамою і татом"
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Ружбаї
Модель: Стрілець
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Сироторіб - Варіанти

Сироторіб (англ. Orphan Maker) - проклятий унікальний ружбай виробництва Джейкобс в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Отримується в якості винагороди за завдання Записка в Пляшці (Оаза).

Опис і використанняРедагувати

  • Часто Робить Сиротами - Низька кількість дробу. Кожен постріл споживає 2 набої.
  • Прокляття Мерзенних Негативних Наслідків! - кожен постріл з ружбая завдасть ушкодження невеликої кількості (5 % від величини ушкодження зброї) персонажу.

Ця зброя є відносно точною, з низькою кількістю дробин і високим ушкодженням, що дозволяє більш легко влучати в критичні точки. Ефект самоушкодження означає, що ця зброя потребує більш обережного використання, ніж типовий ружбай. Зазвичай, самоушкодження для персонажа не значне, проте скине на нуль затримку перезаряджання щита. Тактика засідки або частого використання укриття є сприятливою для цього ружбая, оскільки постійне використання запобігає перезарядці щитів.

Сироторіб корисний для Ґейдж відповідно до її здібності одночасно активувати декілька її навичків: Менше, швидше, легше, Шок і Тре-е-е-мтіння! і 101 Рецепт Березової Каші. Менше, швидше, легше скоротить вже й так малий магазин аж до двох, що значить перезаряджання після кожного пострілу, використання навичок Шок і Тре-е-е-мтіння! та 101 Рецепт Березової Каші надасть зростання очок Анархії. Високе ушкодження до того ж добре працює з Анархією через те, що вона прикладається до кожної дробини що влучає, в той час як навичок Спробуй Промазати забезпечує високу швидкострільність. Ушкодженню, якого завдає ружбай персонажу, може протидіяти навичок Енергія Крові і здатність цієї зброї убивати з кожним пострілом; негативна сторона навичка Енергія Крові віднімати до 5% здоров'я нейтралізується активацією навичка 101 Рецепт Березової Каші після кожного перезаряджання.

Кріґ може зробити виключно гарне використання цієї зброї, оскільки її самоушкодження є меншим і більш керованим, ніж ушкодження дружнього вогню навичка Різанина На Смак або самоушкодження від навичку Заткни Голоси. Самоушкодження може бути використане, щоб знизити відновлення активного навичку Пилорамна Лють, або скинути затримку перезаряджання щита, щоб скористатися перевагами від навичку Сто Млинців Самотності зі Стероїдними щитами або щитом Полум'я ВогнеКрила.

Майя робить ефективним використання цієї зброї під час лікування інших Шукачів з навичком Незвичне Лікування, і є спроможною відновити повністю рівень здоров'я персонажів з навіть найнижчого рівня.

Категорично протипоказаний Зер0 з його навичком 0м4н4, що посилює ушкодження з кожною секундою тривалості.

Щити з високою ємністю теж є розумним вибором для екіпірування, якщо ця зброя часто використовується. Швидкі щити є також життєздатним варіантом при використанні цієї зброї, тому що втрачений заряд щита може бути відновлений належно.

ПриміткиРедагувати

  • Сироторіб не гарний варіант для екіпірованого щита Крапчик (або іншого посилюючого щита); посилюючі щити потребують повного заряду для належного функціонування, а постріли ружбая спричинять ушкодження щита персонажу.
  • Помилка гри запобігає проклятому ефекту застосовуватися при використанні цієї зброї під час шибзострілова Сальвадора.
  • На 12 день акції Loot Hunt ружбай випадав з Великого Храпа.