FANDOM

Сектумсемпра по-Пандорськи: Раунд 6. Очищення Крові
Локація Храм Тібідохуса
Видає Трахус-Тібідохус
Рівень 61
Нагорода 10 ерідія, 1840 XP, зброя / зброя
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Сектумсемпра по-Пандорськи: Раунд 6. Очищення Крові (англ. Magic Slaughter: Badass Round) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2. Виконується в локації Храм Тібідохуса.

ОписРедагувати

"Шибайголові повсюди!"

Ласкаво просимо до Магічної Різанини! Привітний господар, чарівник Трахус-Тібідохус, закликає готуватися до раунду боротьби проти магії, пасток та безкінечної жорстокості. Якщо виживете, то назавжди увійдете в історію!

ЦіліРедагувати

  • Зібратися біля Магічного Важіля.
  • Потягнути за Магічного Важіля.
  • Вижити в раунді 6.
  • Завершено хвиль: 0/6.

ВиконанняРедагувати

Початкові хвилі Шибайголового раунду складаються з скелетів і лицарів різних видів. Вибухове ушкодження, що використовується проти них, забезпечує глобальне джерело пошкоджень, яке буде ефективним проти них усіх. Хоча деякі з ворогів більш чутливі до запальних атак. Після цього на арену входять гноми, виставляючи бойові одиниці всіх типів і незабаром в хвилях перевагають шибайголові вороги всіх видів.

Кристал безкінечного ТЕРОРУ знижується на арену двічі під час раунду 6 і реалізовуватиме свої потужні магічні атаки, якщо не знищений вчасно.

Орки домінують на завершальних етапах битви, а з воєначальниками серед них, вони можуть підвищувати рівень, стаючи більш небезпечними противниками, які завдають як чистого ушкодження, так і відштовхуючих атак, що представляють додаткову небезпеку в безпосередній близькості від відкритих шипованих ям. Їхній останній штурм приходить у формі атак орків-самогубців, котрі несуть різноманітні вибухові барелі.

"Ви успішно показали міньйонам Тібідохуса, що таке справжній шибайголовий. Молодець!"

  • На початку 6-ї хвилі з'явиться головний орк - Воєначальник Слог, який може підвищувати рівень своїх поплічників, а також і свій рівень. Слог підвищить свій рівень декілька разів і, при останньому підвищенні, назва орка змінюється на "Король Орків". При вбивстві Короля Орків є шанс випадіння автомату Дар Смерті.
  • Під час отримання місії, а також здавання її, показано вибір між двома пістолетами в нагороду. Насправді, зброя в нагороду може бути будь-якого типу.