Advertisement

У Borderlands 2 представлено сила-силенна секретів та різноманітних посилань на різні фільми, книги, персонажів та інше.

Minecraft[]

У північній частині локації В'їдливі Печери є секретна печера (1000 вибачень за повторення!), з елементами гри Minecraft. Всередині печери можна знайти Кріперів (Creepers), ворогів з Minecraft. Після вбивства всіх виродків з'являється кріпер більшого розміру (шибайголовий кріпер). Після вбивства істот є висока ймовірність випадання модифікатора зовнішності персонажа з Minecraft, модифікатор голови, або, рідше, один з двох видів зброї, зроблених в стилі Minecraft. На додаток до кріперів, в печері є блоки з Minecraft: земля, камінь, вугільна, золота і ерідіева руда. Остання придумана розробниками гри Borderlands і не зустрічається в Minecraft. При дробленні з вугільної руди випадають патрони, з золотою - гроші, з ерідіевої - Ерідій або модифікатори класу в стилі Minecraft.

Також зброю "Майнкрафт-Стайл", а точніше, червоний текст, зовнішній вигляд і текстури слід від куль зброї, є ще однією відсиланням до Minecraft.

The Elder Scrolls V: Skyrim[]

  • У локації "Сховище", поговоривши з одним з місцевих (палкою прихильницею), можна почути фразу "Я була шукачем Хранилища, а потім мене підстрелили в коліно". Це відсилання до гри "The Elder Scrolls V: Skyrim" і фразі вартових зокрема, яка стала інтернет-жартом.
  • У доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона досягнення за вбивства Драконів Називається "ФУС-РО-ДУ!". Це ще одне посилання до The Elder Scrolls V: Skyrim, так як "ФУС-РО-ДУ!" є спотвореним криком FUS RO DAH, та й в Скайримі головною метою є вбивство драконів, гра капустою у футбол.

Подвійна Райдуга[]

У місці під назвою "Нажите непосильною працею" в локації Нагір'я (Завдання Вершина 3: Я лише перевірю) є невелика намет біля основи скелі. Якщо зістрибнути зі скелі на намет, включиться радіо і з'явиться подвійна веселка. Дана пасхалка є відсиланням до відомого відео YouTube.

За виявлення цієї пасхалки дається досягнення Що це означає?.

QR-Код[]

...

Dark Souls[]

...

Тімон і Пумба[]

...

Качині Історії[]

...

Скриня Розробників[]

...

Daft Punk[]

...

Соціальні Мережі[]

...

...

Batman[]

...

...

Володар Перстенів[]

...

...

Доктор Хто[]

...

Ведмедик Тедді[]

...

Рибка Танніс[]

...

Майкл Мамаріл[]

...

Fallout 3[]

...

Голова Гвен[]

...

Вирощування Хробоїда в одиночній грі[]

...

Тихоокеанський рубіж[]

...

...

Інші Секрети[]

MXHRa8AQIZ4.jpg

Овації-овації! Тут НЕМАЄ МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!