FANDOM

Секатор
Секатор
Коси коса доки роса
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Гвинтівки
Модель: Пожирач
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Секатор - Варіанти

Секатор (англ. Buffalo) - унікальна гвинтівка виробництва Джейкобс в Borderlands 2. Отримується за виконання завдання Тварини Мають Право в локації Заповітна Зона.

Опис і використанняРедагувати

Косий з косою косою косою косою косив - значно підвищене ушкодження, гвинтівка завжди генерується без прицілу.

Надзвичайно високе ушкодження Секатора є компенсацією за відсутність прицілу, що вимагає використовувати мушку гвинтівки. Це робить більш складним використання Секатора за інші гвинтівки на екстремальних відстанях. Проте, в бою на середній відстані чітка мушка полегшує для гравців збереження периферичного зору і ситуаційну обізнаність. При цьому забезпечується смертельна точність, посилення критичного ушкодження і значення ушкодження, як у потужних гвинтівок Джейкобс.

Як і з іншими нагородами за виконання сторонніх завдань, якщо гравці чекають до закінчення головної історії (сюжету) на Режимі Істиного Шукача перед отриманням завдання Шукач Демонів на Дошці Об'яв Сховища, після завершення завдання рівень нагороди буде дорівнювати рівню 50. В цьому випадку Секатор має потенціал бути гвинтівкою топ-рівня, принаймні для гравців, хто розташовує по пріоритетності постріли з високим ушкодженням, а не швидкість стрільби, і готові використовувати мушку замість телескопічного оптичного прицілу.

ПриміткиРедагувати

  • Гвинтівка має дуже схожі ефекти з Слонострілом Уіттінга, ця гвинтівка також була отримана шляхом вбивства великого Скаґа.
  • Дуже подібна зброя, Слоностріл, може бути отриманою в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока.
  • Ще одна гвинтівка без оптики в Borderlands 2, але з іншими властивостями – Лук.
  • Коли гвинтівка використовується разом з 0м4ною, то перехрестя з'явиться трохи вище ствола зброї. Разом з підсиленням ушкодження зброї і підсиленням ушкодження критичного влучання зброї наданих 0м4ною, ця зброя стає більш смертельною, оскільки точні постріли з руйнівним ушкодженням все ще можуть бути доставлені навіть на довгій відстані.
  • Оригінальний червоний текст Bison Bison had had had had had Bison Bison Bison shi shi shi посилається до лінгвістичних загадок, заснованих на словах buffalo, had та shi.
    • В українській локалізації назва та червоний текст були замінені у відповідності до варіанту для української мови, зі словами на корінь "кос-".