Advertisement

Одержимість[]

Фокусується на зміні зброї, перезарядці, а також навичках для різних видів зброї.

Навичок Ряд Рівнів Ефект

1 Landlicon

Піонер

1 5 Перезарядка зброї на короткий час дає вам +5% до швидкострільності за кожне очко.
1-2 QuickdrawiconШвидкостріл 1 5 +7% до швидкості зміни зброї і +2% до критичним пошкодженням за кожне очко.

1-3 Huckleberryicon

Я твій Док Холідей

2 5 +3% до пошкоджування при стрільбі та до швидкості перезарядки пістолетів за кожне очко.

1-4 Allineedicon

Треба Тільки Це...

2 5 Наступний після зміни зброї постріл наносить на 8% більше пошкоджень за кожне очко.

1-5 Divergenticon

Двояка Ситуація

3 5 +6% до пошкодження при стрільбі при дії активного навичку, якщо в руках дві зброї одного типу. +6% к точности при стрільбі при дії активного навичку, якщо в руках дві зброї різного типу за кожне очко.
1-6 В яблочкоОстанній Патрон 3 5 Останній патрон в магазині наносить на +80% більше пошкоджень в залежності від магазину, максимум +400% за кожне очко. Мінімальный розмір магазину для повного бонусу - 10.
1-7 АвтоперезарядкаПовна Готовність 3 1 Вбивство ворога миттєво перезаряджає усю зброю у інвентарі.
1-8 РазорениеРозорення 4 5 Вбивство ворога на декілька секунд дає +8% до швидкострільності і +5% до критичним пошкодженням за кожне очко.
1-9 DownnotouticonНепереможний 4 1 Ви можете використовувати активний навичок під час Боротьби за Життя.
1-10 PipinghoticonБеззаперечне Лідерство 5 5 Коли активний навичок перезаряджається, ви отримуєте +5% до пошкодження при стрільбі та ближньому бою, і +5% від гранат за кожне очко.
1-11 Убийство с запасомВбивство з Запасом 6 1 Надмірні пошкодження, що лишилися після вбивства ворога, даються вам як бонус до пошкоджень проти наступного ворога.

Нестримність[]

Фокусується на додатковій амуніції і активному використанні Шибзострілова.

Навичок Ряд Рівнів Ефект
1 InconceivableiconНеймовірність 1 5 Дає шанс до 10% за кожне очко не витратити патрони, в залежності від рівня щиту і здоров'я - нижче-вище.

2 Brimicon

Через Край

1 5 +5% до ємкості магазину и +3% до загального боєзапасу усіх видів зброї за кожне очко.
3 ReflexesiconРефлекс - Твоя Сила 2 5 +5% до швидкості перезарядки і +4% до пошкоджень в ближньому бою за кожне очко.
4 LastlongericonКоллос 2 5 +3 секунди до тривалості активного навичка за кожне очко.

5 Readyalreadyicon

Вже Готовий!

3 5 +5% до швидкості оновлення активного навичка.

6 5shotsor6icon

5 чи 6 Пострілів

3 5 Дає 5% шанс додати патрон в магазин за кожне очко.
7 SteadyiconТримай Рівно 3 1 +80% до зменшення віддачі і 30% шанс збільшити точність при попаданні під час дії активного навичка.

8 Yippeekiyayicon

Е-ге-гей-галі-галі!

4 5 При вбивстві ворога під час дії активного навичка збільшується його тривалість на 0.6 секунди за кожне очко.
9 DoubleyourfuniconПодвійна Радість 4 1 Під час дії активного навичка дозволяє кидати дві гранати замість однієї. Друга граната не витрачає боєприпаси.

10 Getsomeicon

Лови Кулю!

5 5 Попадання в противника зменшує час перезарядки активного навичка на 0.6 секунди за кожне очко. Навичок перезаряджається 3 секунди.
11 KeepfiringiconСтріляй, скільки хочеш 6 1 Під час дії активного навичка ви отримуєте до 88% скорострільності і 25% до перезарядки, залежно від часу утримання гашетки.

Залізобетонність[]

Фокусується на фізичній міці.

Навичок Ряд Рівнів Ефект
1 HardtokilliconВитривалість 1 5 Дає +4% до максимуму здоров'я і оновлює 0.1% від максимуму здоров'я в секунду за кожне очко.
2 InciteiconМурахи в штанях 1 5 Отримання пошкоджень дає бонус +6% до швидкості переміщення та +5% до швидкості перезарядки на кілька секунд за кожне очко.
3 AsbestosiconАзбест 2 5 -8% до тривалості ефектів стихійних пошкоджень за кожне очко.
4 JuggernauticonСталевий Тигр 2 5 Вбивство ворога на кілька секунд знижує отримані пошкодження на +4% за кожне очко.
5 NotimetobleediconБанальна подряпина 3 5 Під час дії активного навичка оновлюється до 0.8% від максимуму здоров'я в секунду за кожне очко. Чим нижче рівень здоров'я, тим більший бонус.
6 BubblegumiconЖуйка-Дружба 3 5 Дає +7% до скорострільностіза кожне очко, якщо щит розряджен.
7 FistfulofhurticonПривіт від Льоліка 3 1 Навичок ближнього бою. Дозволяє нанести особливий удар великої сили, що відштовхує противника. Перезаряджається 15 секунд.
8 BuscantslowdowniconАвтобус Смерті 4 5 Дає +10% до швидкості переміщення за кожне очко під час дії активного навичка.
9 Gunzerker-brawn-8Кулеманія 4 5 Дає до +8% пошкоджень при стрільбі за кожне очко (залежно від рівня здоров'я).

10 Tyrannosaurusicon

Сексі Рексі

5 5 Отримання пошкоджень на 5 секунд дає бонус +0.4% к оновленню здоров'я за кожне очко. Ефект не сумується.

11 Comeatmeicon

А Ось Вам!

6 1 Під час дії Шибзострілова повторне натисканна на кнопку активного навичка провокує ворогів на атаку. Після цього ви моментально оновлюєте своє здоров'е до максимума та отримуєте бонус до зменшення пошкоджень (+90%) на декілька секунд.
Advertisement