FANDOM

Різдільна грініта
Різдільна грініта
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Модифікатори гранат
стихія: Вогонь Корозія Шок Вибух Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти Різдільна грініта - Варіанти

Різдільна грініта (англ. Murrv, Mrvur, Mruv, Muvv, Muvr) - звичайний модифікатор гранат виробництва Бандит в Borderlands 2. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Після детонації по схемі, Різдільна грініта генерує дочірні гранати, кількість яких залежить від показників, випадковим чином приписаних модифікатору гранат під час випадіння із "джерела зі здобиччю". Показник базового ушкодження цього модифікатора гранат множиться на кількість дочірніх гранат, що генеруються з цього модифікатора. При цьому кожна дочірня граната має показник лише базового ушкодження. Потенційно всі дочірні гранати можуть вибухнути на одній цілі, завдаючи повне ушкодження, подібно до стрільби з ружбая впритул. Дочірні гранати несуть той же стихійний ефект, що і батьківська граната.

ВаріантиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Через звичку бандитів писати з помилкою назви речей, цей тип гранати може генеруватися в оригінальній грі з назвою "Murrv"Вибух, "Mrvur"Вогонь , "Mruv"Шок, "Muvv"Корозія та "Muvr"Шлак. Кожен з цих варіантів показує стихію ушкодження, яку використовує цей модифікатор.
  • Різниця між Роздільною гранатою та Різдільною грінітою в тому, що цей модифікатор має інші стихії, а перший - лише вибухову стихію.