FANDOM

ОписРедагувати

Різанина (англ. Bloodshed) – третя гілка навичків Зер0, в першу чергу спрямована на розвиток навичків ближнього бою та посилення ушкодження, що завдається в ближньому бою.

Іншими гілками навичків Зер0 є Снайпер і Хитрість.

НавичкиРедагувати

Навык Эффект РізанинаЗер0
1
П0дих См3рті
GenericIcon5

Навичок надає посилення масивним ушкодженням до атак ближнього бою по ворогам з низьким рівнем здоров'я.
34лі3н4 Рук4
GenericIcon5

Навичок підвищує ушкодженням ближнього бою і максимальний рівень здоров'я.
2
М0р0к
GenericIcon5

Це навичок убивства, котрий зменшує час між використаннями 0м4ни і постійно відновлює заряд екіпірованого щита.
П0дібн0 Річці
GenericIcon5

Влучання у ворога з вогнепальної зброї дає до наступної атаки ближнього бою персонажа бонус ушкодження, і атака ближнього бою дає бонус ушкодження до наступної атаки вогнепальною зброєю.
3
Рух Вп3р3д
GenericIcon5

Після будь-якого убивства на декілька секунд Зер0 надаються підвищені швидкість руху, ушкодження вогнепальної зброї та ушкодження ближнього бою.
Стр4т4
GenericIcon1

Якщо персонаж під час дії активного навичку, тримаючи під перехрестям прицілу жертву, виконає атаку ближнього бою, то він здійснює ривок і виконує особливу атаку ближнього бою, котра завдає масивне ушкодження.
Тих0 334ду
GenericIcon5

Атаки ближнього бою завдають бонусне ушкодження, коли ворога персонаж уражає зі спини.
4
0н0вл3ння
GenericIcon5

Убивство ворога за допомогою атаки ближнього бою відновлює рівень здоров'я. Чим нижче рівень здоров'я персонажу, тим більше здоров'я відновлюється.
5
Як Віт3р3ць
GenericIcon5

Навичок покращує ушкодження вогнепальної зброї і ушкодження ближнього бою Зер0 кожного разу, коли персонаж знаходиться в русі.
6
Б4г4т0 Хт0 П0мр3
GenericIcon1

Замість того щоб вийти з маскування, після вбивства ворога атакою ближнього бою Зер0 викине іншу голографічну приманку і до тривалості 0м4ни додається більше часу. Це може продовжуватись невизначений час.

Навички Зер0
0м4н4
Снайпер Хитрість Різанина