Advertisement
Рятуємо Тваринку 2: Їжа
Рятуємо Тваринку
Локація Лінчвуд
Видає Дукіно
Рівень 25
Нагорода $765, 5716 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Рятуємо Тваринку 2: Їжа (англ. Animal Rescue: Food) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає скаґ на ім'я Дукіно в локації Лінчвуд. Виконується тут же.

Опис[]

Скільки скаґа не лікуй, а жерти все одно хоче...

Дукіно виріс і все ще голодний. Вам потрібно просто пройти по районам, підсвіченим активними мітками на карті, і просто відшукати їжу для скаґа.

Цілі[]

  • Зібрати язики скаґів: 0/5.
  • Нагодувати Дукіно.

Проходження[]

Наш Дукіно виріс і все ще голодний. Їжа для нього - це язики скаґів, але не просто скаґів, а Броньованих скаґів шерифа. Верхи на цих створіннях будуть їздити Супутники шерифа - Маршали. В той час, як вершники будуть у Вас стріляти вогнепальною зброєю, Броньовані скаґи будуть Вас блискавично атакувати з розгону потужними поштовхами. Швидке переміщення і броня роблять їх доволі небезпечними противниками. Проти них найкраще підійде в'їдлива зброя у зв'язці зі шлаковою зброєю. Вершників доволі легко вбити, так як на них відсутні щити, особливо використовуючи вогняну зброю. Якщо вершника вбито, характер атак скаґа змінюється. Він починає атакувати на відстані вибуховими сферами, котрі летять по дугоподібній траекторії, завдаючи значного пошкодження. Окрім цих противників, Вам також будуть протистояти багато щурів.
Зібравши 5 язиків скаґів, поверніться та нагодуйте Дукіно.

Повідомлення при виконанні[]

"Дукіно сильно виріс - будка аж рипить."

Примітки[]

  • Напис на язиці скаґа: "Ласощі. Містить м'ясо скаґа."
  • Під час цієї місії Ви можете отримати внутрішньоігрове теріторіальне доягнення Мамцю, я катаюсь без рук.
Advertisement